One Time Chapter 7!

OBS INGA UNDER 13 BÖR LÄSA DET HÄR!
 
 
"Fick du träffa Justin Bieber?!" Lola tittade nyfiket på mig.

"Nej, men vi pratade om honom och igår berättade Chris att Justin och han hade pratat om dig, Lola" 

Dock sa jag inte att Justin Bieber tyckte att hon var galen.
 

"oherregud, han älskar mig!" skrek Lola så alla i bussen vände sig om och stirrade irriterat.

Efter en lång bussresa kom vi äntligen fram.
Jag tittade ut genom bussfönstret och såg att Jack stod brevid den smala björken. Jag tog min väska och gick ut, jag kastade mig om hans hals. Han kramade mig hårt och kysste mig i pannan.

"Haha, hej!" Skrattade han och flyttade sig ett steg bakåt. 

"Saknat mig?" Jag lyfte på ögonbrynet och log busigt.

"Har du ens varit borta?" skojade han och lyfte upp min resväska.

Jag slog honom på armen och vi började gå mot hans Porche.
 

 
 
Jacks Perspektiv:

"
Hejdå mamma" Jag tog bilnycklarna som låg på byrålådan innan jag tog en snabb titt i spegeln.
 
"Vart ska du?" Ropade mamma från övervåningen.
 
"Jag ska hämta Nicole" Svarade jag
 
"Okej men då åker du inte med till farmor, för isåfall blir du ensam hemma hela kvällen"
 
Jag ropade ett okej sen gick ut till uppfarten där jag hade parkerat min nya Porche.

Jag satte mig i det skinnbeklädda sätet och vred om nyckeln. Motorn startade och bilen vibrerade till innan jag backade ut och körde mot busshållsplatsen i stan.

När jag kom fram var klockan bara 13.42 och hon skulle komma hel så jag satt och lekte med mobilen istället. När en stor buss rullade in stängde jag av mobilen och öppnade bildörren. En svag sommarbris kom emot mig, jag vidgade näsborrarna och drog in den friska luften. Solens strålar sken över mitt ansikte s jag satte på mig solglasögonen och lutade mig mot motorhuven medans jag väntade. Jag vred på huvudet och kunde se havet och stranden, några barn koom cyklandes på trottoaren, de höll i varsin kulglass. Jag kände hur jag blev mer och mer sugen på mjukglass men behöll fokuset på att jag snart skulle få träffa Nikki. Hjärtat slog ett extra slag när bussen bromsade in. Jag ställde mig upp och började gå till busshållsplatsen med raska steg.

Jag såg Nikki resa på sig inne i bussen, hon tog ner sin väska sen tittade hon ut och såg mig. Hennes vackra ansikte sprack upp i ett stort leende. Hon gick ut ur bussen sen sprang hon fram till mig och kramade mig jag kramade tillbaka och kysste henne på pannan. Jag vet att vi bara hade dejtat i en vecka men jag hade verkligen saknat henne.
 
"Haha hej" viskade jag mot hennes hår.
 
"saknat mig?" sa hon med gnistrande ögon.
 
"Har du ens varit borta?" skojade jag vilket gjorde att jag fick ett slag på armen. "Klart jag har saknat dig" sa jag och kysste henne på munnen. Mina händer vandrade på hennes rygg ner mot hennes perfekta rumpa men jag hann inte så långt innan tjej fnitter hördes till höger om mig.
 
"Skaffa er ett rum!" skrattade Alice. Nikki blängde surt på henne men brast sedan ut i skratt och jag tog hennes stora väska. Jag var fotbollskille och var van att kämpa men tjejers packningar har jag aldrig förstått mig på, hon var borta i tre dagar och det känns som hon har packat hela garderoben. Jag slutade vara en sån pussy och fokuserade mig på att bära väskan till bilen.
 
Vi satte oss i bilen.
 
"Så var det kul?" frågade jag med blicken på vägen framför oss.
 
"Jo det var väl okej jag träffade...juste jag lovade att ringa...vänta lite bara" sa hon och fumlade upp sin mobil ur sin ficka. Jag nickade men undrade vem det var som hon skulle ringa. Hon tröck in ett nummer och höll mobilen mot örat.
 
"Hej Christopher jag skulle bara säga att jag hade kommit hem nu eftersom jag lovade att ringa till dig" det blev tyst när hon lyssnade på vad personen på andra sidan linjen sa. Jag undrade vem den här Christopher var. Jag blir väldigt lätt svartsjuk och även om jag inte ville erkänna det så kände jag hur mörka känslor bubblade i magen. Nikki och Christopher pratade bara ett litet kort tag innan hon ursäktade sig och la på.
 
"Förlåt, jag lovade Chris att jag skulle ringa till honom när jag var framme" sa hon och log. Jag log tillbaka innan jag vände blicken tillbaka till vägen.
 
"Så vem är han en kompis eller" frågade jag lättsamt.
 
"Jo det kan man väl säga" sa hon och skrattade lite.
 
"Någon jag känner?" frågade jag. 
 
"Sluta det är ni som dejtar inte hon och den där Chris" tänkte jag till mig själv samtidigt som jag sparkade mig själv mentalt för att ha sagt något sådant.
 
"Jo... Emh vet du vem Lil Twist är?" frågade hon lite blygt. Jag behövde inte tänka efter då jag hade typ massor utav hans låtar på min spotify. Min hjärna klickade ihop ett och två då Lil Twists riktiga namn var Christopher Moore.
 
"Vänta menar du att du precis snackade med Lil Twist?" frågade jag och kände att mina ögonbryn flög upp till hårfästet. Okej nu var det inte små bubblor av svartsjuka nu kokade det, jag kunde inte tävla med en kändis! 
 
"Ja fast vi är bara vänner Jack du behöver inte se ut som om du tänker döda någon" sa hon och fnissade.
 
Jag tittade förvånat på henne och hon la en lugnande hand på mitt knä. Jag fortsatte köra tills jag kände hennes hand gå högre och högre upp tills den stoppade brevid mitt skrev. Och såklart skulle hennes berörning göra mig hård. Jag bromsade in bilen vi ett rödljus och Nikki knäppte fort upp bältet och börjde sig över till mig och kysste mig på halsen. Jag släppte ut ett litet stön då hon sög mjukt.
 
"Nikki" stönade jag ut.
 
"Du vet dom här senaste dagarna har jag bara tänkt på dig så sluta vara svartsjuk" viskade hon i mitt öra. 
 
"Nikki" viskade jag.
 
"Jack sluta va svartsjuk jag tycker ju om dig" sa hon och la en hand på mitt skrev.
 
"Nej asså Nikki jag är inte svartsjuk men jag måste starta bilen" sa jag och skrattade mjukt.
 
Hon satte sig upp och vände på sig då det va flera bilar som tutade på oss. Hon vände sig åter igen mot mig och sa.
 
"Tro inte att jag är klar med det här" sa hon och flinade. Varken jag eller den hårda bulan i mina jeans sa nej till det.
 
Vi körde hem till mig då ingen va hemma i mitt hus. Vi lät Nikkis väskor ligga kvar i bilen och vi skyndade oss in. Jag låste upp ytterdörren och hon drog in mig, därefter stängdeoch låste hon dörren efter oss.
 
"Hallå?" ropade hon för att se så att ingen var hemma. När hon inte fick något svar vände hon sig om och tog tag i min hand och drog mig till soffan. Där puttade hon ner mig och satte sig gränslad över mig. Hon kysste mig djupt och drog med fingrarna i mitt hår. Hon drog långsamt fingrarna ner från mitt huvud och till min mage. Nikkis mjuka läppar sög på min hals och jag släppte ut ett högt stön. Jag kände hur hon började knäppa upp mina jeans och jag lyfte på oss så hon enkelt skulle kunna dra ner dom. Och det gjorde hon så nu satt jag på soffan i endast ett par boxers. Hennes hand smekte lätt utanpå och jag stängde ögonen. Hon kröp ner på golvet och drog långsamt ner mina kalsonger så mitt skrev flög upp i givakt. Hennes lilla hand slöts runt mig och jag skakade nästan så skönt bara det var. Nikki drog några drag innan hon öppnade munnen och lär hennes mjuka läppar slutas om mig. Hennes tunga flög runt där jag var som mest känslig och jag gjorde allt för att inte bara släppa allt och komma där på sekunden. Hon tog in hela mig i munnen och känslan var obeskrivlig hennes tunga drog hon långsamt upp från roten till toppen, hon gjorde så några gånger innan jag föste undan henne.
 
"Jag kommer komma snart" mumlade jag och skulle precis runka lite så jag skulle komma men hon puttade bort min hand och fortsatte att suga av mig. Jag kände hur det började dra ihop sig i magen och när jag väl kom exploderade jag i sköna känslor och ett högt stön flög från mina läppar. Hon svalde nästan allt och det hon missade slickade hon upp efter. Hon tittade upp på mig och log sen reste hon på sig rätade till sina kläder. Jag insåg då att jag inte hade några kläder på mig och satte fort på mig dom som låg slängda på golvet. Nikkis besvikna blick fick mig att skratta då min kropp försvann under lager av kläder. 
 
"Vill du se på en film?" frågade hon och tittade menande på min hylla av filmer som stod uppratade vid sidan av den stora 60 tums platt tvn. Familjebilder satt uppradade på långsidan av den vita väggen. 
 
"Visst vad vill du se på?" frågade jag och började gå mot alla filmerna. Nikki tog upp en lila filt och kurade ihop sig i hörnet av den vita tygsoffan. Kristallkronan i taket glimmade till och den svarta håriga mattan kändes skön mot mina nakna fötter. 
 
"En barn film.. Åh den där" sa hon och pekade på The Iron Giant. Jag höjde på ögonbrynen då den filmen va jätte gammal och jag brukade titta på den när jag va liten. Jagfick en flashback från när jag var liten och jag och min pappa och storebror brukade titta på den på helgmornarna, jag satt i min superman pyjamas och min bror i sin hulken pyjamas och pappa gjorde varm chkolad. Jag fick en tår i ögat när jag tänkte tillbaka på min pappa, han är fortfarande ute i Iran, han är stridspilot.
Jag kom tillbaka till verkligheten och startade filmen.
Jag gick till köket och öppnade vårat stora kylskåp, jag tog lite äppecider och hämtade grillchips i träskafferiet innan jag gick ner för den lilla stentrappan och slog mig ner i soffan bredvid Nikki, hon kröp över till mig la huvudet på mitt bröst. Jag fullkomligt njöt, det kändes så rätt att vara med Nikki, och hon var min nu, bara min.
 
Efter ungefär en halvtimme hörde jag hur det buzzade till och jag plockade upp min mobil, bara det att det inte va min mobil som hade låtit. Nikki kollade inte sin mobil och jag märkte att hon sov.
Jag letade efter hennes mobil, asså jag skulle inte snoka men tänk om det var något viktigt. Det var Alice som frågade vad Nikki gjorde. Jag tänkte precis lägga tillbaka mobilen när jag kom på att jag kunde ju ta en bild på mig och henne nu när hon sov och lägga upp på instagram. Så jag gick in på insta appen och hon hade fullt med nya följare. Nyfiken som jag är ville jag veta varför hade typ 200 hundra nya förljare och jag såg att Lil Twist hade lagt upp ett foto på henne imorse och det måste vara därför hon hade massor med nya följare. Jag kände min svartsjuka välla upp då Lil Twist hade skrivit Breakfast with my little lady Nikki under bilden. Jag gick in och tog ett foto på oss skrev under My babe fell asleep in my arms

Den fick nästan på direkten några tiotals likes och jag kände mig nöjd, nu vet Christopher att hon va min!
HA!
Tänkte jag och log nöjt Jag la ifrån mig mobilen och fortsatte titta på filmen.
 
När filmen var slut tog jag upp hennes mobil och kollade insta och några utav Nikkis vänner hade kommenterat saker som  Cute och sweet men jag stannade på en speciell kommentar. Den kom från Lil twist
 
You guys fit like a glove, btw miss you nikki hope I see you soon!
 

Okej kanske hon bara var kompis med honom annars skulle väl inte han ha skrivit så tänkte jag för mig själv...
Även om jag kunde känna inom mig att jag inte ville att han skulle prata mer med henne. Hon var min och ingen annans, vare sig han var känd eller inte. Jag kysste Nikki på huvudet och lutade mig mot hennes innan jag somnade.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Superbra! Asså jag längtar asmycket tills Nikki och Justin träffas! haha :D

Svar: Åh tack så mycket! Det kommer det kommer! ;)
xoxo fia & cornelia
Cornelia och Sofia

2013-05-05 @ 21:39:32 / URL: http://justinstoory.blogg.se
Postat av: Elise

Hej! Tack för din kommentar! Du har en väldigt fin blogg också, och en bra historia! Ska definitivt fortsätta läsa din historia :)

P.s älskar att du tog med Caspar Lee som bild på Caspar! ;D haha

Svar: Tack :D det är väldigt kul att höra man blir så klad av positiv av glada kommentarer :)

Haha gud kul, vi har planer på att han ska va med mer i novellen så vänta bara :)

xoxo fia & cornelia
Cornelia och Sofia

2013-05-05 @ 22:12:26 / URL: http://Lispan.bloggplatsen.se
Postat av: sara

det här är en bra storry så jag ska nog fortsätta följa din blogg! den är grymt bra :)

Svar: Tack så mycket! :)xx fia & cornelia :)
Cornelia och Sofia

2013-05-06 @ 13:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback