One Time Chapter 6

"Jaha och här trodde jag att jag hade dig för mig själv!" sa han med spelad fasa i rösten. Han plockade upp sin mobil och innan jag hann reagera så hade Chris tagit ett kort på mig.
 
"Varför gjorde du sådär? Jag satt ju och asgarvade!" sa jag och tog bort lite hår som hade ramlat ur min fläta. Han svarade inte utan fortsatte att göra något med mobilen. Min egna mobil buzzade till och jag plockade upp den från bordet och såg en liten instagram händelse som en liten notis på min Samsung Galaxy S III. 
Jag öppnade den och det var bilden Christopher hade tagit på mig för en minut sen. Under bilden stod det
Breakfast with my little lady Nikki.
Redan 800 personer hade gillat bilden och det var massor med kommentarer som frågade vem jag var.
 
"Christopher! vad hände med att ingen skulle få veta att vi var kompisar" fnissade jag och tog stoppade en bit omelett i munnen.
 
"Nicole, jag vill visa upp min nyfunna vän för hela världen." sa han och blinkade. Vi åt upp sen insåg jag att det bara var tio minuter kvar tills jag skulle möta Alice och Lola så Chris betalade och sen gick vi. 
Chris hängde hoodien över axlarna och vi började gå tillbaka till hotellet. 
 
 
Vid lobbyn tog Chris tag i min armbåge och vände mig om. Jag tittade på honom med förvånad min och väntade på att han skulle säga nåt. Efter några seekunder öppnade han munnen och sa: 
 
"Du ringer väl när du kommer fram?" frågade han oskyldigt och kliade sig i nacken.
 
"Det är klart att jag gör" sa jag och kramade om honom sen gick jag upp i hissen för att träffa Alice och Lola för att ta bussen hem till Orlando...
 
 

 
 
 
Nikkis Perspektiv:

Jag öppnade våran hotelldörr som ledde in till rummet.
 
" Jag tror att du har lite att förklara unga dam" Alice satt på sängkanten med en arg min, hon höll sin iPhone i handen.
 
"vad menar du?" Jag packade ihop allting och la i min Louis Vuitton resväska innan jag ställde mig framför henne.
 
"VARFÖR HAR DU INTE BERÄTTAT ATT ÄR DU VÄN MED LIL TWIST???!" Lola stormade ut ur badrummet med sin svarta iPhone i högsta hugg. 
 
"Va? Hur fick ni reda på det?" Svarade jag förvirrat.
 
"Vi följer honom på instagram och såg bilden så fort han la ut den, precis som 5.510 tusen andra följare också" Alice ställde sig upp och rynkade på ögonbrynen.
 
"Varför berättade du inte att du kände Christopher Moore?"
 
"När skulle jag hunnit berätta det? Ni pratade bara om att Lola blev One Less Lonely Girl" Svarade jag och kände ilskan bubbla inom mig.

Hon var tyst ett tag ioch såg lite ångerfylld ut över att hon hade skrikit på mig. 
 
"Förlåt då" sa hon innan hon fram och slog armarna runt min hals. "Men hur länge har du känt Christopher?"
fortfarande med armarna runt min hals.
 
"Sen igår på konserten, jag mötte honom på en club"
 
"Vi måste gå hörni, bussen går om tio minuter!" Lola stod i dörren med alla sina resväskor och suckade.
 
"Vi är inte färdiga med det här än!" sa hon och pekade strängt på mig, hon log och gick ut.

Jag tog min resväska och låste dörren, jag vände på klacken och började gå mot hissen.
 
Justins Perspektiv:
 

"Älskling, vakna" Jag öppnade sömningt ögonen och gäspade. Jag tittade upp och såg Selena stå över min sängkant.

"Hey babe, kom och gosa" Jag hoppade in mot väggen och log mitt allra sexigaste leénde.
 
"Justiiiiin... Hon suckade och drog sitt korpsvarta hår bakom örat.

Innan hon hann fortsätta drog jag ner henne i sängen brevid mig och kysste henne på munnen.

"Justin, släpp mig!" skrattade hon och jag började kittla henne.

"Vi är ensamma på hotellrummet vet du" Viskade jag och nafsade henne i öronsnibben.
 
Hon drog handen över min mage och kysste mig på halsen. Jag ryste av välbehag när hon drog sina perfekt formade naglar genom min hårbotten. Hon tog av sig sitt linne och la sig på rygg i den stora dubbelsängen, jag kysste henne från nacken och neråt.
Selena stönade högt och jag log samtidigt som jag kysste hennes nyckelben. Jag lyfte henne och drog av hennes shorts och fortsatte kyssa henne från magen och neråt.  När jag kysste hennes navel hörde jag dörren öppnas. Selena ryckte till och drog täckt över sin kropp så jag hamnade under. 
Jag kröp upp under täcket och såg att det var Chris som stod i dörren och skrattade.
 
"Well,well,well look what we got here" Han höjde på ögonbrynet och skrattade.
"Ni vet väl att man måste låsa dörren eller iallafall hängga en strumpa på dörrhandtaget om man ska ha lite kul i sängen" fortsatte han och flinade. Han tog ut en läsk ur kylen och ställde sig vid dörren igen.

"Bro, försvinn!" fräste jag halvirriterat. 

"Jaja, whatever men bussen åker om 3 timmar, hoppas att ni är klara då" sa han och ryckte lekfullt på axlarna innan han stängde dörren bakom sig.

Jag sprang upp och låste dörren, men Selena hade redan börjat klä på sig igen.

"Babe, var inte sån nu, jag har låst dörren" försökte jag, och gick mot henne.

"Justin, tänk om det skulle varit din mamma. Jag tar en dusch"

"Jag kan väl få följa med?" sa jag och vickade på ögonbrynet och log mitt lekfullaste leende.

Hon fnissade till och skakade på huvudet innan hon försvann in i badrummet och låste dörren.

Jag tog upp min mobil och började skriva ett sms.


Till Chris: Damn it bro, du är skyldig mig! 

Jag gick in på Instagram och kollade runt lite, tills jag kom till en bild som Chris hade tagit på en tjej där det stod : Breakfast with my little lady Nikki.  Det var en blond tjej med en fläta och solglasögon på bilden, väldigt söt faktiskt. Jag vaknade ur dagdrömmandet och gick och satte mig vid det vita pianot som stod i min svit. Jag spelade några låtar från mitt nya album Breathe. 

Chris: Sorry,bro. Kan alltid fixa ett ligg till dig om du vill, haha.

Justin: Jag är trogen till Selena, det vet du. Aja, vem är tjejen på din Instagram?
 
Chris: Bara en kompis. 
 
Jag rynkade på ögonbrynet och fick en känsla av att Christopher inte ville prata just om den tjejen. Därför blev jag ännu mer nyfiken och fortsatte att fråga om henne.
 
Justin: Var det henne du träffade igår? ;)
 
Chris: Ja, men hon har åkt hem till Orlando nu. Sluta vara så nyfiken Biebs :)
 
Jag skrattade till och la undan mobilen. Jag lyfte blicken och såg att Selena stod vid dörren iklädd endast en vit handduk och håret hängande  i blöta stripor. 
Mina ögon blev dubbelt så stora, hon var så vacker. Jag gick fram och gav henne en kyss innan jag backade.

"Jag älskar dig" Sa hon och kysste mig adjö, sedan gick hon ut ur rummet.

Jag log och gick till min garderob. Jag tog på mig ett vitt linne, ett par jeans och mina supras. 

 
Nikkis Perspektiv:
 

"Så.. hur bra 'kompisar' är ni egentligen?" Alice gjorde små " " med fingrarna när hon uttalade ordet kompisar. Hon skrattade och tog en tugga av sin banan. 

"Sluta, vi har bara träffats två gånger" Jag vände mig mig mot henne och blängde.

"Jag säger bara, Lil Twist brukar inte hänga med random folk, de flesta uttnytjar honom bara för hans kändisskap"

"Fick du träffa Justin Bieber?!" Lola tittade nyfiket på mig.

"Nej, men vi pratade om honom och igår berättade Chris att Justin och han hade pratat om dig, Lola" 

Dock sa jag inte att Justin Bieber tyckte att hon var galen.
 

"oherregud, han älskar mig!" skrek Lola så alla i bussen vände sig om och stirrade irriterat.

Efter en lång bussresa kom vi äntligen fram.
Jag tittade ut genom bussfönstret och såg att Jack stod brevid den smala björken. Jag tog min väska och gick ut, jag kastade mig om hans hals. Han kramade mig hårt och kysste mig i pannan.

"Haha, hej!" Skrattade han och flyttade sig ett steg bakåt. 

"Saknat mig?" Jag lyfte på ögonbrynet och log busigt.

"Har du ens varit borta?" skojade han och lyfte upp min resväska.

Jag slog honom på armen och vi började gå mot hans Porche.
 
 
 


Hej! Förlåt förlåt förlåt för detta tråkiga mellan kapitel men det tar lite tid innan det smaskiga kommer ;)
 
xoxo Sofia och Cornelia :)


 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Super bra novell! Jag fick er kommentar och skulle gärna vilja göra ett länkbyte! :D

Svar: Tack så mycket! :) Vad bra! :D
Cornelia och Sofia

2013-05-05 @ 16:47:02 / URL: http://justonstoory.blogg.se
Postat av: Anonym

När kommer nästa del? 😃

Svar: Ikväll eller imorgon :)
xoxo cornelia & fia
Cornelia och Sofia

2013-05-05 @ 18:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback