One Time Chapter 27!

"Då kanske vi kan va hos dig Justin?" frågade jag och vände mig mot honom, han slickade sina läppar och log.

"Sure" 

Strax därefter tog Chris upp sin mobil och instagrammade när både jag och Justin hade fullt med mat runt munnen. 

"Spending little time with the homie and my lil lady" skrev han och inom några minuter hade han fått 700 likes.


När det var dags att åka hem sa vi hejdå och det blev några långa kramar  jag skulle precis gå när gav Chris en sista kram och försvann bort till säkerhetskontrollen. 

Åh, jag vill inte hem till Florida igen, jag vill stanna här i mysiga lilla Italien. 




Nikkis Perspektviv:
Flygresan gick som väntat, snabbt och lite skakigt, idag var det bara två till som flög i första klass och det var samma ljud av knapprande datorer som lät, jag hade sovit nästan hela vägen enda tills vi kom till landningen.
Jag klev ner för trappan som de hade satt dit utanför flygplanet så man skulle kunna gå ner.
Väl inne på flygplatsen tog jag min stora väska som kom sist åkandes på det stora rullbandet, därefter gick jag ut till den stora parkeringen där min brors stora röda Hummer stod parkerad mellan de två vita taxibilarna.

"Hej Nikki!" Martin stod lutad mot bilen med ett stort leende på läpparna, han öppnade armarna som en stor kram och omfamnade mig, jag kramade tillbaka och log innan jag ruffsade lite i hans hår.

"Jag tar dom här" sa han innan han plockade upp mina stora väskor och ställde dom i bagageluckan medans jag satte mig i bilen, han stängde luckan och hoppade in i förarsätet, med ett tryck på knappen så startades radion.

"Så.. hur var det i la italia då?" frågade han med blicken fortfarande på vägen. 

"Det var kul" svarade jag och började nynna med till Ed Sheerans låt som spelades på radion. 

Vi fortsatte småprata innan vi kom till gatan där vi bodde på, han saktade in och jag tittade frågande på honom tills jag såg att han hade sin fotbollskläder på sig. 

Självklart, han hade ju alltid träning på söndagar

"Jag ska till träningen, kan du gå härifrån? Det är så jobbigt att vända där uppe" sa han oskyldigt och log snett.

"Jaja, vi ses sen då" svarade jag och pussade honom på kinden, han fnyste till och körde iväg såfort jag hade hoppat ut. 

Jag gick längs gatan upp mot vårat hus när den regntunga himlen började släppa ifrån sig några droppar som träffade mitt osminkade ansikte. Jag började gå lite fortare upp för backen när det duggande regnet övergick till ösregn. 
Jag skulle precis titta upp när jag såg en skepnad i form av Jack sitta på våran stentrappa utanför ytterdörren, han tittade försiktigt upp och såg min blöta kropp.

"Nikki" började han och gick fram till mig. 

"Jack" sa jag lite frånstötande och han ställde sig framför mig, hans två fingrar lyfte upp min haka och han kysste mig ömt på underläppen. Tiden gick och vi fortsatte kyssas medans regnet vräkte ner över oss, jag drog in honom in i mitt tomma hus då mamma och pappa hade åkt på något viktigt bröllop. 

"Jag har saknat dig" viskade han i mitt öra innan han kramade om mig.

"Jag har saknat dig med" svarade jag och kramade tillbaka. 

"Men du, du är inte arg för vad som hände på festen va?" frågade han med en hård kant i rösten och jag tog ett djupt andetag.

"Nej, det är väl okej antar jag" han backade lite och log stort.
 
"Bra men du jag kan inte stanna såååå vi ses babe" sa han och kysste mig innan han gick ut ur huset. Jag stod och tittade på hans rygg när han fort gick iväg, min kropp började skaka lite och mina kläder var tunga av vattnet. Jag bestämde mig för att ta ett bad så medans vattnet tappades upp gick jag in på TMZ.
 
 Har pop idolen Justin bieber hittat en ny tjej?
Christopher Moores vän Nicole Stark sågs i förrgår spendera hela dagen i sällskap med Justin Bieber.
Är det kärlek vi luktar oss till och vad hände med Selena, Justin?
Vi har tidigare fått uppfattningen att Nicole och Christopher hade något på gång men nu verkar hon ha bytt från Chris till Justin. Vad tycker Selena om det här?
Jo vi fick också bilder på Selena med Josh hutcherson (skådespelare i just nu The Hunger Games)
försöker hon göra Justin lika avundssjuk som hon är? 
Bilderna som ni ser på verkar vara på en romantisk dag mellan Nicole och Justin.
På en utav bilderna har Justin precis vunnit en stor teddy björn till Nicole och om inte det tyder på kärlek ja då vet vi inte här på TMZ vad kärlek är.
En annan bra fråga att ställa är vart är Chris? Vi har fått källor om att Justin och Christopher var på en fest  dagen innan Justins och Nicoles "mysdag". Kan Chris tagit och festat för hårt och låg då utslagen på soffan i hotellet dom tre delade på.
Stanna kvar på sidan för mer information!
TMZ
 
Det var fullt med biler på mig och Justin och jag måste säga att på bilderna såg vi ut att ha ett förhållande. Det var fasandsfullt! Vad skulle Jack tro om det här? Och Justin! Han såg oss ju bara som vänner!
 
Vänta han såg oss bara som vänner? Det gör väl jag också? 
 
Inte kunde väll jag se Justin som mer än en vän?! Eller? 
 
Förvirringen bubblade i mig men när jag såg att vattnet nästan rann över kanten på badkaret drog jag kranen åt höger så vattenflödet skulle sluta. 
Jag tog av mig mina blöta kläder och la mig i den varma vattnet, musklerna i min trötta kropp slappnade av. Jag hade precis stängt mina ögonlock när det buzzade till från den lilla pallen bredvid badkaret. 
Det var ett nummer jag inte kände igen men jag kollade på det nyinkomna smset.

Okänt nummer: Hey shawty, har du kommit hem oskadd? :) stod det och jag förstod att det var Justin då han brukade kalla mig shawty. 

Till Justin: Hey, hur har du fått mitt nummer Justin? ;) svarade jag och la ner mobilen igen men det var ingen idé för bara några sekunder efter kom ett svar
 
Justin: Stal absolut inte Christophers mobil och letade igenom alla hans nummer haha.. ;) men vill du skypa med mig och Chris?
 
 Jag svarade ett visst och loggade in på Skype direkt började det ringa och en glad röst skrek genom mobilen. Jag satte på högtalaren och la min Samsung på handfatet.
 
"HEJ!" skrek Justin. Chris skrattade lite men sa också ett hej.
 
"Hej killar" mina ögon var stängda och jag måste ha låtit lite borta då hela jag låg avslappnad i det varma vattnet.
 
"Så vad gör du lil lady?"  frågade Chris med en vänlig röst.
 
"Jag la mig precis i badkaret och tänkte ha en mys kväll men då smsar en kille och frågar om jag vill skypa med honom och hans vän" sa jag och fnissade.
 
"Du sa det där fel Nikki. Du menar då smsar världens sexigaste kille och frågar om du vill skypa med honom och hans andra sexiga vän." dom båda två brast ut i skratt och jag rullade på ögonen även om dom inte kunde se mig.
 
"Lite full av dig själv bieber?" fnissade jag fram.
 
"Tss nä men kan du inte ha video?" frågade han och hade gnäll rösten som sa 'jag är så söt du kan inte säga nej till mig' 
 
"Justin jag badar jag tänker inte sätta på video!" 
 
"Men Nikki vi saknar redan ditt ansikte!" gnällde Chris.
 
Vi snackade ett tag till innan jag bestämde mig för att gå upp från badkaret . 

"Jag måste dra, jag ska upp tidigt i morgon" sa Chris, vi sa hejdå och nu var det bara jag och Justin kvar i samtalet.

"Förresten, läste du det dom hade skrivit på TMZ?" frågade jag Justin och lindade en ljusrosa handduk runt mitt blöta hår och tog upp den som en turban.

Det blev tyst i några minuter innan han svarade.

"helvete" svarade han med en orolig och jag förstod att han hade gått in på sidan när jad hade nämnt det.

"mm, det är ju inte några bilder heller" svarade jag och sköljde några vindruvor i vattenkranen innan jag myste ner mig i soffan med vindruvsskålen i knät.

"Aja, det är skitsamma. Vad gör du?" frågade han och lät lika sprallig som vanligt igen.

"Tänkte precis börja kolla på The Change Up, durå Mr.Bieber?" fnissade jag charmigt.

"Jag ligger här i min säng" sa han med en sexig röst "utan tröja" fortsatte han och skrattade lite.

"Oh Justin" fnös jag och fnissade. 

Vi fortsatte prata hela kvällen och jag tittade inte så mycket på filmen eftersom att Justin hade något nytt att prata om hela tiden.

"Jag måste lägga på nu, vi hörs" sa jag när jag hörde att dörren öppnades och jag antog att det var mamma och pappa.

"Vänta, kan jag ringa dig i morgon?" frågade han oskyldigt och lite blygt, inte trodde jag att Justin Bieber någonsin var blyg.

"Visst, men hejdå"

"Hejdå, shawty. Sweet dreams" sa han innnan vi lade på och jag drog bort filten för att se vem det var som kom.

Till min förvåning var det inte mina föräldrar som stod där.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh gud vad spännande vill bara läsa mer!!:)<3

Svar: taack!:D<3
xoxo
Cornelia och Sofia

2013-05-26 @ 10:05:56
Postat av: Anonym

Sååå bra, när kommer nästa???? :)

Svar: Tack :) Det kommer nu ikväll :)
xoxo
Cornelia och Sofia

2013-05-26 @ 21:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback