One Time Chapter 18!

 
"Vad är klockan?" Nikki kom ut ur badrummet meden handduk inlindad runt huvudet som en turban, hon hade på sig min skjorta och den var ganska skrynklig men hon var söt ändå. 
"Nio, det börjar en film nu. Ska vi kolla?" jag bytte kanal till sexan där de visade Iron Man. Hon nickade innan hon gick upp till köket och hämtade lite vatten med is i.
"Come here" bad jag och flyttade mig lite.
"Kommer, babe" hon ställde ner vattenglaset på soffbordet innan hon myste ner sig bredvid mig med huvudet på min bröstkorg.

När filmen var slut så stängde jag av TVn och pillade bort en hårslinga som låg i Nikkis ansikte och förde den bakom hennes öra. Hon andades tungt och jag förstod att hon sov. 
Jag reste mig försiktigt upp och plockade upp henne innan jag bara henne till mitt rum.
Rummet var svalt och mörkt, jag lyckades komma emot lysknappen så jag kunde se nånting, jag la henne på höger sida och bäddade ner henne innan jag tog av mig tshirten som jag hade på mig och kröp ner bredvid henne. Hon vände sig om bort från mig, jag la mig så vi låg sked innan jag la armen om henne.

Bara några minuter senare somnade jag djupt.




Selenas Perspektiv:


Mobilen buzzade till och jag såg att det var ett meddelande från Josh Hutchersson.

Från Josh: Hey, vill du träffas och typ fika? 
Jag tänkte till lite, med tanke på hur många papparazzis som skulle kunna få fel uppfattning om Josh och min relation tänkte jag svara nej men insåg snabbt att papparazzisarna inte får styra mitt liv.

Selena: Visst, ska vi träffas vid tre på Starbucks? 

Josh: Sure! see u soon
:)


Jag slog en snabb blick på mobilklockan och såg att den bara var elva på förmiddagen, jag skulle lätt kunna hinna med att gå till gymmet och till det nyöppnade spat men jag orkade inte. Istället låg jag kar i min mjuka dubbelsäng med duntäcktet uppdraget till hakan, de stora kuddarna gjorde att det kändes som att jag låg på moln. 
När jag låg där buzzade min iPhone till igen, jag muttrade till och drog upp armarna för att se vem det var ifrån och vem som hade mage till att förstöra min lediga dag.

Från Justin: Hey babe, whats up? Miss u so bad. 

Selena:
 Relaxing. Vad gör du? saknar dig med. 


Svarade jag enkelt innan jag tryckte på send knappen och smset flög iväg, visst jag saknade ju honom men det kändes som att han dolde något för mig. Och med tanke på vad alla skvallertidningar har sagt så har han ju tydligen flörtat med några tjejer borta i Grekland.
Jag fnyste till och la undan mobilen när skvallernotisen TMZ ploppade upp. 
40 minuter senre kände jag att det var dags att kliva upp, jag slängde mina nakna ben över sängkanten och tvingade mig själv att resa mig upp. 
Den stora tvåmetersspegeln visade mitt utseende, håret var halvlockigt, ansiktet var osminkat och den smala kroppen var iklädd bara ett par korta röda mjukisshorts och en svart BH skylde mina bröst.

Mitt stora hus var helt tomt, mamma hade redan åkt iväg för att fixa lite ärenden och hushållerskorna var ute med hundarna såhär dags. Jag gick över till kylskåpet och plockade fram apelsin juicen och ett stort glas ur köksskåpet. Jag hällde upp apelsinjuicen och drack med stora klunkar som forsade ner i min hals. 
Jag släppte ut en suck och ställde det uttömda glaset på diskbänken innan jag gick till badrummet för att ta en välbehövlig dush.

Justins Perspektiv:
 

Selena verkade inte arg på mig så jag antog att hon inte hade fått ögonen på vad skvallertidningarna skrev. 
Även om det inte var sant, såklart. Jag skulle aldrig vara otrogen.
Jag satte ner hanteln på golvet innan jag gick till magmaskinen, gash, det här var verkligen mitt favoritgym. Jag gick fram till den stora spegeln som hängde längs kortsidan på väggen och tog upp miin Iphone. 
Hoppas att sexpacket kommer fram ordentligt nu 
Tänkte jag för mig själv men slutade spänna magen när smärtan i musklerna blev allt för stor. Bilden blev ganska bra och jag bestämde mig för att väcka mina beliebers med en liten bild.
"Workin' out" Skrev jag under bilden innan jag postade den. Mobilen blev överspammad med likes och kommentarer och jag log nöjt innan jag stoppade ner den i fickan och gick vidare till nästa maskin. 

-

En timme senare hade jag precis gått ut ur duschen när jag tog upp telefonen och dumt nog gick jag in på TMZ. En bild på Josh och Selena när de satt och åt visades på första sidan och en lydande rubrik skrev:

What is this? Har superstjärnan Selena Gomez(20) dumpat tonårsidolen Justin Bieber(19) för The Hunger Games stjärnan Josh Hutchersson(20)?

Magen vände sig utochin och jag kände mig irriterad, visst hon får va med killkompisar och så men jag kände mig inte bekväm med att hon var med andra killar när jag var flera mil bort, jag var inte ens på samma kontinent som dom. 
För att lugna mig lite stängde jag ner sidan och gick in på sms.

Till Chris: Hey bro, hur är det? När har du ledigt? 

Inom några minuter fick jag svar.

Från Chris: Wazzup brotha? Doin' fine, durå? Nästa vecka, torsdag till söndag. Ses då? 
 
Justin: Just had a great workout. Visst, C U soon!


Skrev jag innan jag låste skärmen och bytte om till ett vitt linne och ett par byxor innan jag begav mig till arenan där jag skulle genrepa inför showen ikväll. 

"Hey Justin! You're late!" Min rödhåriga dansare Tracy kom fram till mig och slog mig löst på armen.
"Eller det kanske är för att en superstjärna kommer alltid artigt försent" fortsatte hon och skrattade.
"Haha, förlåt Trace, alla papparazzis är galna och jag skrev lite autografer innan jag gick in" Förklarade jag innan jag ropade till mig hela crewet för att göra genrepet.

Efter genrepet när jag stod och snackade med några dansare och drack lite vatten kom Scooter fram till mig.
"Justin, du ska uppträda på Victoria Secret i morgon, remember?" 
"Yep, I remember" log jag och torkade mig i pannan med den lilla handduken som hängde på min axel. 
Några timmar senare var showen slut och jag älskade verkligen mitt jobb.

Jag kröp ner under täcket i sängen  på min turnébuss och somnade inom några minuter. 

                                                          Nästa Dag.

"Get up, sleepy head" Scooter stod över min säng och ruskade min trötta kropp. 
"Ja, jag ska. Bara fem minuter till...." fräste jag irriterat och vände på mig.
"Nope. Nu" sa han innan han ryckte av mig täcket. 
Mitt skinn blev till gåshud och jag ställde mig upp.
"Fine, I'm up. Whats the problem?" frågade jag lite halvirriterat samtidigt som jag drog på mig min röda onepiece.
"Vi ska till NY, du måste värma upp lite och du ska på en photoshoot snart, ät lite frukost vi är snart framme" sa han lugnt innan han gjorde en gest med handen som betydde att jag skulle fortsätta ut mot köket.
"God morgon, hunny" Mamma lyfte blicken från tidningen och tog en slurk ur sitt rykande kaffe.
"Morning" Jag satte mig ner mittemot henne i den röda skinande soffan och tog en tugga av havregrynsgröten.
När vi väl var framme i New York så åkte vid direkt till photoshooten som skulle hållas i nån stor jätte lik byggnad och var för Adidas Neo som jag gjorde reklam för.
Efter den tråkiga fototagningen åkte vi till röda mattan för att bli fotade där, jag tog med mig mamma och vi stod där ett tag och blev träffade av blixtrarna som sköts emot oss innan det var dags att uppträda.
"Hey Justin, Du var grym där ute. Hänger du med och ser på Lejonkungen i 3D?" en smal victoria secret model med långt lockigt hår vid namn Barbara Palvin pratade med mig.
"Det var inte jag som gjorde jobbet, det var ni flickor som gjorde" jag blinkade med ögat och några modeller börjadefnissa.
"Så.. vad säger du?" frågade hon igen innan jag nickade och vi gick ut mot limousinen.
 



Kommentarer
Postat av: sara

tjohuu!!! jätte braaa trallallaalaaaaa
hihi blir på så glatt humör när man får läsa!!! :) <3 skriv på!! när kommer nästa? :)

Svar: ååååhh vad bra :D hahaha vad roligt! Ja vi håller på, vi skriver så tangenterna glöder ;) Antagligen rätt snart :) <3xx
Cornelia och Sofia

2013-05-18 @ 17:39:12
Postat av: Felicia

Oh my gadd! As bra full ha meer att läsa! :P

Svar: aaaah taaack :D xx
Cornelia och Sofia

2013-05-18 @ 20:47:15
Postat av: :)

Jätte bra ! Är helt beroende!! :D

Svar: Tack! Kul att höra :D
xx
Cornelia och Sofia

2013-05-19 @ 00:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback