One Time Chapter 15!

"Jack" sa jag och han vände på sig. tre saker hände efter det.

 

1: 

Jacks ögon spärrades upp då han såg mig och hans haka ramlade ner till golvet.

 

2:

Jack såg nästan kåt ut vilket jag tyckte var bra för då vet jag att jag ser iallafall bra ut.

 

3:

Hans blick mörknade och han såg arg ut.

 

Okej nu var jag förvirrad varför såg han helt plötsligt arg ut?

 

"Ska du ha den där?" frågade han argt.

 

"Ja...tycker du inte om den eller är jag för ful i den..?" frågade jag tyst. 
Jack förstod att jag hade blivit sårad och gick fram till mig.

 

"Nej du är så jävla sexig i den så att det borde vara olagligt och jag tror bara att alla andra killar också kommer tycka det... men ha den men då kommer jag inte släppa dig ur sikte!" skrattade han men jag kunde se svartsjukan i hans ögon. 

 

"Du vet att jag bara vill ha dig Jack. Jag spenderade precis helgen med halva jordklotets förälskelse da famous Justin Bieber tror du inte att om jag inte hade velat ha dig så skulle väl jag försöka något med honom?" Jag skrattade lite. "Kom nu går vi" sa jag och tog hans arm och vi åkte till festen.


 
 
 
Nikkis perspektiv:
 

Musiken dunkade högt och jag kunde redan se hur några var lite för fulla och stapplade runt på ostadiga ben. Några killar spelade beer pong inne i köket och ett gäng stod runt och hejade. Inne i Caspars stora vardagsrum dansade sådär runt 15 personer och det var några som hånglade i soffan. Jag kunde se Alice stå vid datorn och prata med Caspar. Hon hade en svart snygg klänning på sig. Jag började nästan gapskratta när jag så att hon hade på sig en liten grön hatt på sidan utav hennes huvud. Jag drog med mig Jack bort till Alice. 
 
"Vad har du på dig?" frågade jag och skrattade. Hon tittade på mig med en förvirrad blick och gav mig en liten kram.
 
"Klänningen var du ju med och köpte dummer....åh du menar hatten jag tyckte den var söt, tycker du inte det?" sa hon och vickade lite på ögonbrynen. "Omfg du spenderade helgen med Justin Bieber hur var det? Vad gjorde ni? Var Selena med hela tiden? Var det awkward mellan Jack och Christopher elter slagsmålet?" frågorna for ur Alices mun  som mundiarré och jag väntade tills hon var färdig, efter det berättade jag om hela helgen och Alice fangirlade hela tiden.
Okej jag utelämnade det om vad Justin och Selena gjorde i mina föräldrars säng men allt annat berättade jag.
 
"Gosh om jag var du asså.." sa hon med drömmande blick, det fick mig att inse hur avundssjuka alla tjejerna är för dom ser mig som tjejen som spenderarde helgen med deras idoler medan jag ser det som om jag spenderade helgen men mina kompisar. 
Vi fortsatte ut på dansgolvet och en kille som heter Trent kom fram och ville dansa med mig, jag tänkte att det inte var nån stor grej så jag svarade ja och vi dansade till någon poplåt som spelades i de stora högtalarna. 
Efter att låten var slut gick vi lite åt sidan för att snacka lite.
"Så.. vill du ha något att dricka?" frågade han och gjorde en gest med handen mot det öppna vitkaklade köket. 
"Visst, cider tack" svarade jag och log. Han nickade och försvann iväg.
Jag började leta efter Alice när jag kände att någon tog ett järngrepp om min handled, jag kved till och vände mig om.
"Jag sa ju att alla vill ha dig när du har det där på dig" Jacks arga röst fräste i mitt öra.
"Jack, sluta det var bara en dans! Och släpp min handled!" Jag såg hur hans ögon mörknade och näsborrarna vidgades innan han borrade in naglarna i mitt nakna skinn. 
"Aj, sluta det gör ont!" kved jag och försökte rycka åt mig armen.
Han tog in mer luft genom näsborrarna och skakade snabbt på huvudet med stängda ögon, hans pupiller blev normal stora när han tittade igen.
" förlåt, jag vet inte vad som flög i mig" han släppte min handled och jag kunde se märket efter hans grova händer och naglar som borrat i mitt skinn. 
"Det är okej" suckade jag innan han gav mig en kram och försvann bort till Caspar och de andra killarna.

Jacks Perspektiv

Jag stod borta vid mina killkompisar men sneglade ändå bort mot Nikki och Alice, de pratade om något och skrattade. Plötsligt kom några killar fram och ställde sig vid dom och började prata. Jag kunde känna hur jag blev grön av avund och ilskan börja bubbla. 
Jag gick lite närmare för att höra lite vad de pratade om, det var lite vanligt babbel men jag kände ändå inte att jag kunde gå därifrån utan att någon ny kille kladdade på henne. 
"Hey bro, kom ut på dansgolvet!" Caspar och de andra killarna fistpumpade och hoppade ute på dansgolvet. 
Jag nickade och gick till mitten av dansgolvet där de hade ställt keg standen, jag ropade på Max och Tony för att hålla i mina ben, de kom springandes och lyfte upp mig så jag stod uppochned. Folk samlades runt om och tjoade och hojtade när jag drack och drack.

-

"VAKNA!!!!" en röst dånade igenom mitt öra, jag öppnade mina ögon och ett starkt ljussken från de runda fönstrena träffade mina ögon och jag grymtade till. Jag stängde munnen när jag kände att det rann ur dregel, jag drog bort det med baksidan av min hand innan jag tungt satte mig upp. 
" Godmorgon, sleepyhead" Caspar höll i en stor svart sopsäck och plockade undan några röda muggar som låg på det stora trägolvet. Jag reste mig ur skinnsoffan och höll handen för pannan, det snurrade och jag vill bara spy.

Great, nu har jag dragit på mig en bakfylla också. Tänkte jag tyst och gick fram till Caspar.

"Bro, vad hände igår?" frågade jag innan jag letade upp min tröja som jag hade slängt av mig i går kväll.

Han skrattade lite innan han svarade: 
"Det blev lite vilt... om man säger så" 

"Jag kommer inte ihåg, det sista jag minns är att jag gjorde en keg stand" 
 
Solen lyser för starkt, Caspar pratar för högt och vad är det för iriterrande ljud som hörs i bakrunden?!

"haha, det var awesome. Men du blev ganska arg och förbannad men sen slängde du av dig din tröja och gick runt och spände dig så att alla skulle se dina 'kanoner' som du kallade det" 

"Oh shit, säg att jag däckade efter det?" 

"Nae inte riktigt, men jag kommer inte ihåg så mycket mer" Jag kunde se att han ljög då han vacklade med blicken innan han kliade sig lite i nacken och försvann uppför trappan.

Vad hade hänt på festen?
 
 Jag plockade upp min mobil och skrev ett sms till Nikki, hon kanske skulle veta vad som hade hänt igår.
 
Till Nikki:  Hej vill du ses? xx
 
 
Efter några minuter svarade hon och jag kände förvirringen stiga då jag läste smset.
 
Nikki: Nej det vill jag inte
 
Vad hade egentligen hänt på festen och varför var Nikki arg?
 
Jack:  Varför? snälla, jag kan komma över... xx
 
Nikki: Okej kom om tio
 
 
Jag reste genast på mig och sprang ut till bilen. Solens ljus träffade mig och allt jag ville göra var att lägga mig i ett mörkt rum och sova men jag sket i vad min kropp skrek utan jag satte mig i bilen och började köra till Nikki. Jag var stressad hela bilturen och när jag väl var framme kände jag handsvetten rinna. Jag knackade på och Nikki öppnade. Hon såg trött och ledsen ut men så fort hon såg mig blixtrade hennes ögon med ilska. Hennes korta mjukis shorts och det tighta linnet var smått till knöglat och jag antog att hon hade sovit i det. Hennes ögon utstrålade inte bara ilska utan under låg sorgen som jag hade sett förut och nu undrade jag vad som verkligen hade hänt igår.
 
"Emh...hej...får jag komma in?" jag kliade mig lite i nacken och väntade på hennes svar. Hon tvekade lite först vilket fick mitt hjärta att brista men efter en minut så tog hon ett djupt andetag och nickade. Vi gick in till hennes rum, hon satte sig på sängen och jag på datorstolen. 
 
"Så... vad vill du?" frågade hon och pillade lite på kanten på hennes shorts. 
 
"Nikki varför är du arg på mig?" hon tittade upp och hennes ögon var vattniga.
 
"Minns du inte... minns du inte hur du bråkade med mig hela kvällen, hotade en kille som jag pratade med att om han skulle fortsätta skulle du personligen skära av hans tunga, kallade mig horig eller när du skulle spela mig och gick runt med bar överkropp och flörtade med alla tjejerna..." hennes röst fastnade lite i halsen och nu började tårarna rinna över. Jag blev helt förvånad över att jag hade gjort allt det där. Jag hade redan kallat henne slampa en gång och hon förlät mig men jag var inte så säker på den här gången. Jag reste på mig och satte mig på sängen istället. Jag tog hennes hand i min och strök med min tumme på hennes knogar. En hårslinga som hade fallit ner i hennes ansikte drogs atomatiskt bakom hennes öra utav min hand och hon tittade på mig.
 
"Förlåt Nikki...jag vet att jag kan va en skit ibland snälla förlåt mig" vädjade jag och stirrade in i hennes ögon. Hon tvekade innan hon långsamt lutade sig mot mig i en kyss. 
 
"Jag förlåter dig Jack" viskade hon mot mina läppar innan hon kysste mig.
 
 
 
Nikkis perspektiv:
 

Jag kysste Jack med allt jag hade. Det var klart att jag skulle förlåta honom. Jag tyckte om honom för mycket för att lämna honom. Även om han var en skitstövel ibland fick han mig alltid att skratta. Det kändes som om efter alla killar som jag hade försökt med så förtjänade jag honom. Inte på ett dålig sätt utan mer att jag behöver en kille som Jack. Visst när han sa elaka saker lämnade det sår som tog tid att läka men som sagt dom kommer läka. Jack log in i våran kyss, hans händer drog mig närmare intill honom innan hans hand vandrade in under mitt linne. Jag kände mig verkligen inte på humör så jag backade lite.
 
"Inte idag" sa jag tyst och Jack förstod vad jag menade och la sig ner på min säng.
 
"Vi kan väl sova lite då, jag sover så bra när min älskling ligger i mina armar" sa han och klappade på sängen för att jag skulle lägga mig ner.
 
Jag fnissade lite och la mig ner, genast drog Jack in mig i en kram. Jag blundade och la huvudet på hans bröst.
 
 
-En dag senare-
 
 
"GRATTIS!!!!!" skrek jag, mamma och pappa till en sovandes Martin som nu inte var så sovande längre.
 
"Emh..va...oh tack...." sluddrade han med trötta ögon. Vi skrattade lite och mamma tog ett kort på Martin. Han tittade på sina paket och öppnade ett efter ett. Tillslut hade han bara mitt paket kvar och det var ju skorna jag hade köpt precis innan jag hade träffat Chris, tänk så mycket som har ändrats sen dess... 
Martin tackade för alla presenter och mamma flinade och höll upp ett litet paket.
 
"Du har glömt den här" 
 
Maritn tog den och började öppna det gröna lilla paketet. Det var en bil nyckel och Miartin flög upp ur sängen.
 
"Tack tack tack tack mamma och pappa var är den?" skrek Martin utav lycka. papppa pekade på fönstret och Martin sprang dit. Ute på våran gata stog en massiv hummer, Martin skrek till och sprang ut till bilen. Vi stod och skrattade  när Martin hoppade runt på gatan.
 
"Grattis på din sextonårsfödelsedag Martin!" 
 
 
Hej! Cornelia här så vad tyckte ni om det här?? Det blir inte så kul att läsa när inte Justin eller Chris är med men dom kommer snart igen :) Men jag har inte så mycket att skriva nu så... xoxo cornelia & fia
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lol

Så bra :)

Svar: Tack! :)xx
Cornelia och Sofia

2013-05-15 @ 20:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback