One Time Chapter 13!

OBS! ÄR DU UNDER 13 BÖR DU INTE LÄSA DET HÄR MEN OM DU GÖR DET ÄNDÅ... LÄS PÅ EGEN RISK!!!!!!
 
 
 
 
 
Jag klickade på länken och det kom genast upp bilder från igår på caféet. En stor svart text var överst på skvallersidan.
 
Lil Twist i fight med Nicole Starks pojkvän!
 
Är våran bad boy Lil Twist kär 
och har svartsjukan tagit över?
Vi fick igår bilder på ett bråk över 
Christophers nya vän Nicole Stark (17)
med hennes pojkvän Jack Smith (18) är det
triangeldrama vi luktar oss till? 
Vi har också uppgifter om att Justin Bieber
ska ha åkt till Orlando direkt efter hans 
utekonsert igår kväll och spenderar nu
helgen med Nicole och Chris.
 

No fucking way!? 
 
Jag kunde inte tro det! Jag kände hur jag stelnade till när jag läste vad pressen hade skrivit.
 
Jag kikade försiktigt upp på Jack om han också hade läst det men hans blick var fast klistrad på tvn.
Vilken tur, då behöver jag inte oroa mig om att han blir svartsjuk igen och hamnar i bråk med Christopher. Långsamt la jag ner mobilen och vände blicken mot tvn fast mina tankar gnällde om att Jack skulle bli svartsjuk igen om hela världen trodde att det var något på gång mellan mig och Chris...




Selenas Perspektiv:

Efter att vi hade hälsat på Nikkis pojkvän Jack kunde jag känna mig lugn, då var hon inte efter Justin trots allt.
Jag satt bredvid Justin i den vita tygsoffan och tittade på Punk'd på MTV, plötsligt kände jag att nånting rörde sig i mitt hår, jag hoppade till och vände mig om. Det enda som lyste upp det stora vardagsrummet var ljusskenet från TVn och den stora vita plufsiga lampan som stod i hörnet av det rektangulära rummet.
Justin's fingrar lekte i mitt hår och jag fnissade till lite.
Jag tittade runt i rummet och såg Chris, han hade dragit upp sin gråa hoodie över huvudet och lagt sig mot armstödet på fotöljen, hans ögon var stängda så jag anade att han sov.
Nicole andades tungt på Jacks bröst med slutna ögon och Jacks huvud låg bakåtlutat mot soffkanten och snarkade lågt. Alla sov förutom jag och Justin. Han log ett busigt leende och drog upp sin arm på soffkanten som en inbjudan för mig att lägga mig på hans bröstkorg. Jag struntade i det och la mig istället med bakhuvudet i hans knä och tittade på hans vackra ansikte, han skrattade lite tyst och strök mig över kinden. 
 
"Vad är klockan?" Frågade jag så tyst som jag kunde för att inte väcka de andra.

"Långt över midnatt" svarade han och sänkte ljudet på TVn.

"När kommer Nikkis familj hem?" Tanken slog mig att jag inte hade träffat dom än.

"De skulle till deras sommarstuga på västkusten, vi är ensamma ikväll" svarade han och slickade sig om läpparna innan han bet sexigt i sin underläpp.

Jag ställde mig upp och sträckte ut handen mot honom, han ställde sig snabbt upp och tog den. Vi gick mot det närmaste sovrummet, det var stort och öppet och inrett i ganska ljusa färger. Vi gick mot den stora dubbelsängen och jag satte mig ner. Han kastade sig på sängen och kröp mot mig, jag tog av mig min tröja och mina shorts och han tog av sig så han bara låg i kalsonger.

Han tog mitt ansikte i sina händer och kysste mig. Han kysste mig som jag aldrig blivit kysst förut. Det var en kyss av längtan. En kyss av passion men också en kyss av kärlek och ömhet. 

Han var så snygg. Jag hade drömt om att få smeka hans smala tränade kropp. Och nu satt han här framför mig och hade mitt ansikte i sina händer. Hans tunga letade sig i djupare in i min mun. Han andades tungt. Kyssen var mjuk, hård, explosiv och sen mjuk igen. Han smakade så gott, det smakade mint och rosor.
Hans varma mjuka tunga som sökte sig efter min gjorde mig alldeles varm inombords.
Jag kysste jag hans hals, bet och nafsade försiktigt i hans öra, min hand letade sig mot hans kön.
Han kändes stor och hård mot min hand. Han stönade till kraftigt när jag tog på honom utanför kalsongerna.
Det kändes som det brann i kroppen på mig, som att jag ville sprängas,min kropp skrek efter honom.
Det började bli mer intensivt med kyssarna och smekningarna och hans händer var överallt.
Jag började kyssa och smekta hans bröst. Han var så fin, min Justin.
Han la sin hand över mitt bröst, hans blick var kåt och lite suddig. Hans ögon hade blivit mörkare, intensiva.
Han la ner mig försiktigt på rygg i den stora dubbelsängen. Han sa att han inte kunde få nog av mig och att han hade längtat så länge. Jag med svarade jag och stönade lätt i hans öra samtidigt som jag nafsade honom i nacken. Min hand letade sig in innanför hans kalsonger han stönade grovt.
Jag drog av honom hans kalsonger och smekte försiktigt runt hans lem. När jag tillslut tog den i min hand och förde den till min mun hörde jag hur han stönade till.

Jag slutade suga och letade mig upp mot hans ansikte igen. Vi kysstes länge och han tog ömt på min kropp. Han drog av min BH och trosor. jag kunde inte koncenrera  mig för att jag var så kåt. Det enda jag ville just nu var att han skulle föra in sin kuk i mitt våta underliv.
Vi rullade runt i sängen och jag satte mig grensle över honom,han höll sina händer runt min midja och jag kunde känna när han gled in i mig.
Jag höll mina händer runt hans vackra ansikte och kysste honom. Vi var så nära varandra. Jag kände glädjen i min kropp och stönade hårt. Han stönade och kysste mig mjukt på nacken tills jag kände att han blev alldeles avslappnad och juckade långsammare, han hade kommit. Strax därefter kände jag en underbar känsla, musklerna i mitt underliv pulserade, det var underbart skönt. Jag klev av honom och la mig på hans bröst. Han lyfte upp min haka och kysste mig mjukt på munnen.

"Jag älskar dig"  viskade han innan han drog täcket över våra nakna kroppar.

"Jag älskar dig med" svarade jag innan jag gäspade och somnade på Justins guppande bröstkorg.

Justins Perspektiv:

 Jag öppnade motvilligt ögonen när solen trängde in genom de stora fönstrena. Jag blinkade till några gånger innan jag tittade ner på min bröstkorg där Selena låg och andades tungt. Jag log för mig själv, jag älskade verkligen henne, hennes mörka långa hår låg längs hennes nakna rygg. Jag kysste hennes mjuka panna, hon grymtade till lite och vände på sig. Jag reste mig försiktigt upp och klädde på mig mina kalsonger innan jag gick ut för att se om det fanns något att äta. 

"Godmorgon" Dörren slogs upp och på den röda lila mattan som låg precis innanför dörren stod Jack. En svettdroppe rann ner längs tinningen och hans ljusblåa linne hade en svettfläck läng halsen och under armarna, han hade ett par vita jogginskor och ett par svarta kortbyxor. 

"Godmorgon, värst vad tidigt du är uppe" Jag log och drog handen genom mitt morgon ruffs.

"Bara tog min dagliga joggingrunda, du borde hänga med nån gång, Mr.Biebs" flinade han och sparkade av sig skorna. En stank av rutten fisk och svett spreds i rummet. 

Jag skrattade lite åt hans kommentar och fortsatte ut till köket, i kylskåpet tog jag ut lite äpplejuice och bredde mig en macka med skinka. 

"Jaså, här tar man för sig" Nicole klev in i köket med en fejkad förvånad min innan hon la på ett leende.
Hon hade på sig ett par korta mjukisshorts och ett åtsittande linne. Jag skrattade lite och tog en till tugga. Hon gjorde en macka till sig själv med innan hon satte sig bredvid mig på en av de höj och sänkbara stolarna.

"Så....vad var det som lät så högt från mina föräldrar sovrum i natt?" Hon fnissade lite innan hon drack ur sin apelsinjuice.
Jag satte nästan den sista brödbiten i halsen när jag hörde vad hon precis hade slängt ur sig, jag kände hur mina kinder blev rosenröda.
"Äsch, inte behöver du skämmas Mr.Bieber" Fortsatte hon och tittade busigt på mig, det var något i hennes ögon som gnistrade till av munterhet och genast började jag skratta.
"Shit, hoppas att vi inte störde" jag försökte koncentrara mig men kände hur min blick vacklade runt i rummet.
"haha, det är lugnt, vi vaknade till och anade vad som försigick så vi gick ut på en promenad och när vi kom tillbaka så var det lugnt och tyst igen" hon fnissade till innan hon ställde sig upp och tillade " oh gosh, vi måste åka om en timme!" hon började småjogga upp för spiraltrappan och jag hörde lätta steg från övervåningen när hon rusade till sitt rum.
Jag skrattade tyst för mig själv och torkade mig med utsidan av handen runt munnen.
"Hey bro, wild night huh?" Chris vandrade in genom köksdörren och flinade sitt typiska Chris leénde.
"Haha, sorry. Vet du vart vi åker?" frågade jag och bekräftade hans brofist. Chris och Nikki hade inte sagt vart vi skulle då dom hade bestämt att göra något och jag skulle ha kommit efter lunch och nu ville dom inte säga vad det var bara att vi skulle ha med oss badkläder. Jag, Chris och Jack åt upp våran frukost under en ganska awkward tystnad innan Nikki kom nedrusande igen.

"Jack, du följer väl med?" hon höll i rosa bikini med något tryck på som jag inte kunde se och plockade ut lite solkräm ur ett skåp.

"Ja men kan vi bara svänga förbi mitt hus då eller så kan jag möta dig där?" sa han och reste på sig.

"Vi kan ju ses där" svarade Nikki och kysste honom innan han gick ut för att bara komma in igen vi tittade alla upp med förvirrade blickar på honom.

"Jo det står två killar där ute med kameror..." sa Jack och kliade sig lite i nacken. Jag svor lite, varför kan dom inte bara lämna oss ifred?

"Har du någon bakdörr Nikki? frågade Chris.

"Ja men Jack då kanske du kan vänta så åker vi alla sammtidigt?" 

Vi nickade och Nikki lämnade oss för att hämta en bikini till Selena som hon kunde låna. Jag reste på mig för att väcka henne då jag trodde att hon inte skulle uppskatta om någon skulle väcka henne när hon ligger och sover helt naken.

"Selena älskling vakna vi ska åka snart."

 

 

-

 

Jacks bil parkerade vid stranden och Jack, Nikki och Chris hoppade ut ur den vita Porchen. Jag parkerade min bil brevid och Selena gick ur jag tog upp mobil för att kolla klockan, den hade precis blivit elva sen hoppade jag också ut. Solens värme träffade direkt mitt ansikte och jag gick runt min bil till dom andra. Selenas hand hittade min och vi gick ner till stranden. Genast skrek ett tjejgäng till och började springa över till oss. Jag log och hälsade på tjejerna. Dom frågade om dom fick ta en bild med Chris, Selena och mig. Chris svarade att det är klart att dom kan och Nikki sa att hon kunde ta bilden. Efter det fortsatte vi gå på stranden tills vi hittade en ledig plats där det inte var för mycket folk bara några familjer och ett gammalt par. Vi la ut en stor filt och med stor filt menar jag verkligen stor säkert 15 personer skulle få plats på den. Jag drog av mig mitt linne och dom andra killarna följde mitt exempel och drog av sig sina tshirtar. Nikki dog upp ett par solglasögon ur sin strandväska sen drog hon av sig sina höga midje shorts och det korta randiga linnet och stod nu bara i en bikini. den var rosa med som små fåglar på ena sidan och bara något tryck på andra sidan. Hon såg helt fantastisk ut... 

Va fan jag har ju Selena jag kan inte titta på Nicole!


Dom andra killarna tittade också med stora ögon på hene och det var tur att Jack inte märkte att Chris stirrade på henne då jag har hört att Jack är den svartsjuka typen. Men Selena märkte att jag hade tittat på Nikki och hon drog också av sig sina shorts och hennes vita blus så satte hon sig så att jag fick en väldigt bra utsikt på hennes rumpa. Jag kände flinet sprida sig på mina läppar då hon blev lite svartsjuk och ville ha  min uppmärksamhet. Hon behöver inte oroa sig för jag älskar henne tänkte jag.

"Så... vill någon bada?" frågade Nikki men busiga ögon. 

"Jo jag!" skrek Chris och genast tittade Jack upp och sa att han också ville bada. Dom sprang ut till vattnet och Chris puttade ner Nikki och hon skrek och skrattade. Jack drog upp henne och tog upp hennes lilla kropp i famnen och vadade ut på djupare vatten. Nikki tog tag i Christopers arm och drog med honom samtidigt som Jack höll henne i ett stadigt grepp. Sen hade dom något sorts vattenkrig som jag inte riktigt vet hur jag ska förklara. Jag log åt hur fånigt det såg ut tills jag kände Selenas blick bränna hål i min hud. Jag vände på huvudet och tittade förvirrat på henne.

"Vad är det babe?" frågade jag och tog bort lite hår som hade fallit i hennes ansikte.

"Du behöver inte stirra på Nicole hela tiden eller tycker du om henne eller nåt?" fräste hon. 

"Vad har flugit i dig Selena" frågade jag och kunde inte för mitt liv förstå hur hon kunde tro att jag tyckte om Nikki på det sättet. "Jag älskar ju dig Selena inte Nikki!" sa jag.

"Det verkar inte som det" sa hon jag lutade mig fram och kysste henne hon började le och jag kände hur mitt egna ansikte sprack upp i ett leende i kyssen

"Jag älskar dig, du är så vacker!" viskade jag mot hennes läppar.

"Jag älskar dig också" viskade hon tillbaka.

Vår kyss blev mer het för varje sekund tills något blött kom på oss. Selena tittade upp surt och jag skrattade då Nikki och Christopher skvätte av allt vatten dom hade på sig på oss. 

"Vi har bokat en båt så vi måste gå nu." skrek Nikki av lycka. Okej tjejen gillar båtar då vet jag.

Det var en lyxig båt som vi nu satt på. Selena i mitt knä och Nikki i Jacks Chris hade gått iväg ett tag och jag undrade var han var, det var ju trots allt inte en så stor båt. Jag viskade till Selena att jag snart skulle komma tillbaka och hon reste på sig. Jag klättrade runt båten på den ybersmala gången och det var tur att vi hade stannat båten annars skulle jag nog ramlat av. Jag såg Chris sitta längst fram på båten med ryggen och jag kände direkt på lukten vad han gjorde.

 

"Chris röker du marijuana, jag trodde du hade dragit ner på det?"  

 

____________________________________________________________________________________________

Hahaha sofia drar på med dirty här!! 

Nä men hon skrev den biten och lite mer sen har jag skrivit resten. 

yeeeey jag är hemma från Spanien även om det va skit kul och har fått massor med nya vänner så var det för varmt och har saknat kalla Sverige... okej ni kanske bara K vi vill inte höra vad cornelia har att säga men jag har en viktig sak att skriva.

Tack för kommentarerna vi får men det är inte så många så det känns som om det inte är så många som läser så KOMMENTERA efter ni har läst ett kapitel då kommer jag se ut såhär :D 

Skriv också om ni tycker det ar awkward när vi har små sexkapitel okej man kan väl inte kalla dom det men ungefär så... iallafall skriv vad ni tycker!!! 

xoxox cornelia & fia


Kommentarer
Postat av: Lol

Bra som vanligt :)

Svar: Tack så mycket! :)xx
Cornelia och Sofia

2013-05-13 @ 15:56:13
Postat av: Jooysann

Det är jätte bra tycker jag!! :)

Svar: Vad bra! :)xx
Cornelia och Sofia

2013-05-14 @ 17:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback