One Time Chapter 49!

"Säg inte med då känns det som om du är tvingad att säga det" sa han och drog ihop ögonbrynen. 
 
"Jag älskar dig Justin" viskade jag i hans öra och Justin började röra sig inuti mig.
 
"Nikki...du är så..." stönade Justin ut och jag nickade med. Känslan var fantastisk, när det är med någon man älskar är det helt annorlunda. Mycket bättre, jag och Justin kom närmare varandra och det här var en utav dom bästa sakerna jag har upplevt. 
 
"Nikki jag tror inte att jag kan hålla mig mer" viskade Justin efter några minuter, jag nickade och kysste honom på halsen.
 
"Kom för mig Justin" viskade jag och det var var Justin gjorde, hans armar spändes så att hans muskler syntes tydligt och hans ansikte förvreds i njutning. Han är så vacker, min Justin. Han rullade av mig och jag kände genast hur sömnen började ta över mig.
 
"Sov lite shawty, jag älskar dig" var det sista jag hörde innan jag somnade, Justins armar om min midja och hans läppar på min panna. 



 


Justins perspektiv:
 
Gårkvällen hade varit underbar, vi hade älskat passionerat och jag kände mig verkligen närmre henne, som att det vi hade gjort var en riktigt vacker sak som jag tycker alla borde på upptäcka med den man älskar.

Jag låg på rygg med ena armen under mitt huvud,Nikkis vackra ansikte vilade på mitt nakna bröst . Kroppen som låg längs min sida guppade upp och ner när hon andades. Jag slog ner min bick och tittade på henne, täcket var uppdraget till precis över brösten, håret låg utspritt längs hennes kropp, de stora ögonen skyddades av ögonlocken och andningen var tung som att hon verkligen var trygg med mig. Hennes söta kyssvänliga läppar öppnade sig och hon slickade sig på dom i sömnen innan hon lugnt somnade om igen. 
 
För mig är hon perfekt.
 
Jag strök mitt pekfinger över hennes sommarblekta hår och hon rynkade lite på ögonbrynen i sömnen, jag log och böjde mig ner. Mina mjuka läppar kysste hennes panna och hon borrade in huvudet i min nacke. Min mobil började vibrera och jag sträckte mig till nattduksbordet, noga med att inte väcka Nikki och öppnade min mobil. 
 
Från Selena: Justin, babe snälla svara när jag ringer. Vi måste prata x
 
Mitt leende försvann när jag läste smset och innan Nikki vaknade raderade jag det och la undan mobilen. Mitt samvete skrek att det var fel utav mig att inte säga till Nikki att Selena ville ha mig tillbaka men Nikki hade redan så mycket att orora sig för så hon behöver inte veta det här också. Selena var mitt problem och jag kan hantera det fint. 
 
Jag kastade ut alla tankar om Selena och mitt huvud kom gårdagen uppspelandes för mig. När Nikki hade sagt att hon älskade mig stannade jorden för några sekunder. Men sen hade hon också sagt något som störde mig lite, ärligt talat så trodde jag att jag skulle vara hennes första. Sen när jag antog att hon hade varit med Jack var inte han heller hennes första, hur många hade hon varit med.... Jag har bara varit med två och jag kan ju inte neka till att Nikki är vacker ,det finns nog inte en enda kille som kan säga motsatsen.

Jag svalde klumpen i halsen och bestämde mig för att somna om en stund, klockan var trotsallt bara halv åtta på morgonen. Vinden från fläkten som snurrade i taket gjorde att det vita stora rummet kändes svalt och inom några sekunder hade också jag farit iväg till drömlandet.

-

"Vakna, Justin" hörde jag Nikki viska och med sina långa fingrar drog hon över mina nyckelben. Jag öppnade ögonen trött och tittade på henne.

"Äntligen" sa hon och flyttade upp sig lite närmare mitt ansikte, hon gav mig en lätt puss på näsan och jag skrattade till innan jag attackerade henne, jag pressade mina hungriga läppar mot hennes och hon besvarade den lika vilt. Hon satte sig gränsle över mig och med mina händer smekandes över hennes perfekt skapta kropp kände jag hur det började pulsera under täcket. 

"Justin, klockan är nio och din mamma är vaken" sa hon lite andfått med händerna virvlandes i mitt hår. Jag suckade till och kysste henne på kinden innan hon klev av mig. 


"Ojoj, det gick fort" fnissade hon och la en hand på mitt skrev. 

Som att det blev bättre.. 


Min såkallade Jerry kändes som den skulle sprängas. 

"Nikki, sluta" bad jag desperat när hon retade mig genom att smeka runt omkring den.
Hon hoppade upp ur sängen och med hennes nakna kropp runttassandes i mitt rum gjorde att mitt underliv pulserade galet. Hon fnissade och lutade sig över mig, en kyss smackade till när vi släppte våra läppar från varandra. 

"Kom nu, klockan är halv tio" sa hon och log busigt innan hon tog på sig ett par mjukisshorts och ett linne. Hon tassade in i badrummet som låg rumirum med mitt rum och under tiden bestämde jag mig för att kolla min mobil. 

Missat Samtal (3) Selena Gomez

Visade displayen och jag förstod att jag inte kan unvika henne mer, det var inte mer än rätt av mig att få låta henne prata klart, men jag ville vara ensam när samtalet skulle ske, jag visste ju inte vad som var så viktigt och nyfikenheten pirrade i min kropp. 

"Är du klar?" frågade Nikki och jag vaknade upp ur in trans, jag log lite innan jag hoppade upp ur sängen och drog på mig ett par kalsonger och en tshirt och ett par jeans. 

Vi tassade ut ur köket och mamma stod med ryggen mot oss, jag harklade mig och slickade mina ganska torra läppar. 

"Godmorgon, har ni sovit gott?" frågade hon och log ett kärleksfullt leende, hon tryckte på kaffebryggaren och satte sig vid köksbordet, med en gest som visade att vi skulle slå oss ner drog jag ut stolen till Nikki och hon satte sig ner. 

"Godmorgon" svarade jag och ryckte åt mig apelsinjuicen som stod på det vita köksbordet. 

"Har ni soit nånting?" frågade hon  retsamt och vickade på ögonbrynen, hon verkade inte arg, vilket var bra. Jag flinade och ställde ner glaset på bordet igen. 

Med en blick på Nikki såg jag hur hennes kinder hettades till och hon slog blicken ner i bordet.  jag flinade till och fattade hennes mjuka hand under bordet. Hon tittade på mig och de ljusröda kinderna blev mer och mer hudfärgade. 

"Ja, vi har sovit" svarade jag och tittade på mamma som just nu läste tidningen, hon tittade upp och fnissade lite. 

"Tro inte att jag inte hörde er..." svarade hon och tog en klunk ur sitt nybryggda kaffe, hennes blick följdetexten i pappret och  för att vara ärlig så säger mamma fel saker vid fel tillfälken ganska ofta, Nikkis kinder blev ännu rödare och jag blev faktiskt lite generad själv, jag harklade mig och mamma tittade upp. 

"Oj, förlåt.." sa hon och tittade på mig med en blick som sa: förlåt, visste inte hur långt jag kunde ta den här konversationen. 

För att bryta tystnade blev jag lättad när pappa som var på besök klev in, "Godmorgon!" sa han och slog sig ner med en duns mittemot Nikki, han log och blinkade mot mig. 

"Godmorgon" svarade vi alla tre i kör. 

Pappa och mamma tittade på varandra och jag blev lite förvirrad, plötsligt öppnade mamma munnen. 


"Så... du vet hur jag blev gravid i tonåren..." 

Åhnej, dra inte upp det här nu...

 "mamma, snälla inte nu" väste jag mellan tänderna och spände blicken i henne. 

"Du vet att vi måste prata om det här" svarade hon och tittade på mig. 

"Ni använder preventivmedel va?" frågade hon och tog en tugga av sin ostsmörgås. 

"Mamma... Vi är inte..Vi har inte.. vi har inte..." började jag och fladdrade med blicken runt i rummet. 

"Vi har inte haft sex" flög ut ur Nikkis mun som nu tittade på mina pinsamma föräldrar. 

Ärligt talat blev jag förvånad av att hon ens vågade öppna munnen under en sån här pinsam konversation men jag tittade mjukt på henne och instämde, även om jag visste att hon ljög kändes det bättre att mina föräldrar inte fick veta. 

"Åh.. jaha men då vet ni iallafall" svarade pappa och log ett ödmjukt leende innan han bytte samtalsämne. 

"Vad ska ni göra idag då?" frågade han och kliade sig lite i sitt orakade stubb.

"Jag tänkte att vi skulle åka ut en sväng till parken kanske?" svarade jag som en fråga till Nikki som nickade och log. 

Vi reste oss upp och vandrade ivägtill mitt rum igen, jag satte mig på sängen och drog handen genom håret. 

"Fan, förlåt för det där det..." började jag men blev avbruten

"Det är lugnt, det är gulligt att dom bryr sig så mcket. Plus att vi använder ju skydd" svarade Nikki och log hemlighetsfullt innan hon gick in i badrummet för att fräscha upp sig. 

Jag såg min chans att ringa Selena medans Nicole duschade, långsamt plockade jag upp min telefon som låg slängd i de obäddade sängen, tryckte på 'Call' och inom några sekunder lät de välbekanta pipen.

"Hej Justin" sa hon med en lite stressad röst

 "Hej, du ville prata?" frågade jag och drog på mig en mörk snapback på mitt huvud.

"Ja, men jag kan inte ta det över telefon, kan vi ses?" 

"Nej, jag har inte tid. Vad ville du?"  sa jag undrande och satte mig ner på sängen igen.

"Justin, du vet att du fortfarande har känslor för mig så som jag har känslor för dig, jag älskar dig så mycket att det gör ont och jag vet att du inte har kommit över mig helt, även om du har den där sliskiga florida tjejen så älskar du mig. Eller hur?"  for ur hennes mun i nästan ett andetag, jag väntade några sekunder innan jag slickade mina läppar och svarade henne. 

Det hon sa stämde på sättochvis, jag menar, jag hade älskat Selena i ett antal år och det försvinner inte bara på några veckor så självklart hade jag fortfarande känslor för henne, men att hon hade nerverna att kalla Nicole för en sliskig florida tjej fick blodet i mina ådror att bubbla. 

"Kalla henne inte det, jag älskar henne nu och inte dig, du måste inse det." Väste jag mellan tänderna för att Nikki inte skulle höra mig in till badrummet. 

Det blev tyst på andra sidan luren men tillslut svarade hon. 

"Jag måste gå, men vi hörs"  Sa hon med en liten snyftning och la på, jag suckade och stängde av telefonen. 

"Är du klar?" frågade Nikki som stod i dörröppningen till badrummet, hennes nytvättade hår hade hon fönat och det luktade jordgubbe över hela mitt rum, jag glömde helt bort samtalet som jag hade haft för bara några sekunder sen och gick fram till Nicole, jag slog mina armar runt hennes midja och drog in hennes doft i mina näsborrar. 

Hon fnissade till och kysste mig på halsen, jag flyttade mina ivriga händer till hennes midja och drog henne närmare mot mig, mina läppar mötte hennes och jag ville inte sluta kysse henne, hennes underbara läppar var som min drog. 

"Så, vart ska vi?" frågade hon efter kyssen var avslutad. 

"Överraskning" svarade jag hemlighetsfullt och vickade på ögonbrynen.  

Jag fattade hennes hand och vi gick ner i hallen. Men till min förvåning var det inte bara massor skor och jackor som fanns där utan en människa, jag frös till och jag kunde känna hur Nikki blev obekväm av situationen. 

Jag visste inte ens hur han hade kunnat komma in men där stod han.
 
Där stod...


Lite tråkigt kapitel kanske meeeeen det blev en lite cliffhanger i slutet... ;) Förlåt att vi inte har skrivit så mycket men vi har varit på Cornelias båt nu i helgen så aa.... men det kommer ett till kapitel ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback