One Time Chapter 48!

"Titta inte" fnissade hon fram och jag rullade på ögonen innan jag vände mig om. Eftersom jag kände mig snäll idag smygkikade jag inte utan stod med ryggen mot Nikki tills hon knackade på min axel.
 
"Wow vilken gentleman du är, vilken kille som helst skulle tittat" sa hon på skoj och skrattade lite.
 
"Japp, visst är jag duktig. Men jag behöver inte titta på dig när du byter om du är vacker vilken tid på dygnet som helst, med vilket klädesplagg som helst" okej jag skulle vilja titta men det behöver ju inte Nikki veta just nu.
 
"Pfft du ville, titta bara se på mig, jag är fucking sexig!" sa hon och skrattade innan hon sprang ner till poolen i trädgården.
 
 

 
 
 
Nikkis perspektiv:
 

Med stängda ögon låg jag raklång och flöt på vattenytan, vattnet var varmt och ett stort leende formades på mina läppar. Ett litet plums hördes när Justin gick i vattnet men jag rörde mig inte. Han vadade över till mig och plötsligt flöt jag inte längre utan var slängd över Justins axel. 
 
"Släpp ner mig!" skrek jag och slog mot mina knytnävar mot hans rygg, men här var vattnet djupare så det plaskade bara. Justin skrattade och höll för min näsa, först blev jag förvirrad men när han fort sänkte sig ner under vattnet så stängde jag ögonen. Justins läppar hittade mina och jag öppnade försiktigt ögonen, allt var suddigt men jag kunde ändå urskillja Justins bruna ögon. Han drog men mig upp igen och jag tog ett flertag djupa andetag.
 
Jag hoppade upp så mina ben var runt hans midja och pressade mina läppar mot hans igen. Justins händer las på min rumpa och gav den en lekfullkläm, jag flinade lite in i kyssen och drog med mina naglar i Justins hårbotten. Han stönade tyst mot mina läppar. Tänk att jag har varit tillsammans med den här underbara killen nästan två veckor, han får mig att må så bra det jag känner för Justin är så starkt och jag vet att han känner likadant för mig även om vi inte exakt har sagt det än så ligger det i luften vi andas. Folk skulle säga att man inte kan känna såhär efter ett två veckors förhållande bara det att jag började tycka om Justin långt innan vi blev tillsammans. Det tog ett tag för mig att erkänna det för mig själv men när man tycker om någon på det sättet som jag tycker om Justin ger man den personen bokstavligt talat sitt hjärta och han eller hon får chansen att antingen ta hand om ens hjärta eller krossa det. Ens värld snurrar runt personen i sitt liv och derar smärta är din egna smärta, derar glädje är din glädje. Ju starkare känslorna växer för personen desto mer inser man att man skulle göra vad som helst för den personen. Han är det första som flyger in i ditt huvud på morgonen och rösten som viskar godnatt på kvällen. Du har drömmar om den personen och enda anledningen till att vakna upp är för att se honom i verkligheten. 
 
Att känna så här är som att hitta sin andra halva, det får en att känna sig hel och när du känner dig ledsen är det inte lika sorgligt för då kommer du på att det finns någon där ute som känner samma sak för dig. Den känslan är fantastisk, känslan att veta att det finns någon som bryr sig om en, inte som en vän utan som något mer. Lycka är tio gånger bättre för att du har den där speciella personen att dela den med, jag har aldrig känt så här förut men alla känslorna som finns i mig nu är dom bästa jag någonsin har känt.
 
Den här känslan är inget man kan köpa sig till eller betala någon att känna så här för dig men alla kommer känna så här, det är det finaste på jorden och jag är så lyckligt lottad att jag får uppleva den här känslan med Justin. Det får en att glömma allt dåligt i det förflutna och bara fokusera på framtiden med den personen och inget annat betyder något.
 
När man känner såhär är personen inte någon du vill ha, det är någon du behöver.  Dom är inte längre den där speciella personen i ditt liv utan dom är ditt liv. Personen är inte någon du gillar, det är någon du älskar.
 
Och jag älskar Justin Bieber.
 
"Vad tänker du på?" frågade Justin och avbröt mina tankar. Jag tittade in i hans bruna ögon och innan jag hann stoppa mig själv sa jag vad jag tänkte på.
 
"Justin Drew Bieber, jag älskar dig" sa jag och Justins ögon blev stora, nervositeten bubblade upp i min mage. Tänk om jag har läst av Justin fel och han inte älskar mig...
 
"Nicole Stark, jag älskar dig" viskade han och jag pressade mina läppar mot hans igen. Justin bar upp mig från poolen, fortfarande med benen runt hans midja.
 
Väl inne på Justins rum la vi oss på sängen, lätta kyssar övergick till grovhångel och Justin tog försoktigt av mig min bikini. Han tittade på mig och jag fnissade lite.
 
"Jag sa ju att du ville titta på mig" sa jag och blinkade, han vände blicken uppåt med busiga ögon. 
 
"Du är bara för vacker" sa han och jag hostade lite. "Förlåt förlåt, vad jag menade var att du är bara för sexig" rättade han sig själv. Jag skrattade lite och drog honom till mig igen.
 
"Vet du att du är världens sötaste skratt" viskade han i mitt öra och naffsade lite i öronsnibben. Jag stönade lätt och han flinade.
 
"Du har världens sexigaste stön också" sa han och blinkade. Jag kysste honom på halsen och han skakade till lite när jag kysste honom där halsen och käken möts. Han tog tag i mina axlar och lyfte sig själv från mig och tittade in i mina ögon.
 
"Är du säker på att du vill göra det här, jag vill inte vara din första ifall du kommer ångra dig..." sa han osäkert och jag log upp mot honom.
 
"Åh Justin, du är inte min första" sa jag och log, han tittade lite förvirrat på mig men sen kom han på sig själv.
 
"Jaha...jag trodde inte att du och Jack...." åh nej, skulle vi seriöst ha den här konversatinen nu? Precis när vi ska älska med varandra? Japp, det jag och Justin ska göra är inte sex, vi älskar och det är två helt olika saker. Jag har aldrig gjort det med någon som jag älskar förut så det här var speciellt för mig. Men ville jag verkligen berätta om mitt tidigare sexliv för Justin precis nu? Nej egentligen inte men jag har lovat mig själv att inte dölja något för honom.
 
"Emh...Jack var inte min första heller" Justin tittade med stora ögon på mig men innan han hann fråga exakt hur många jag hade legat med så kysste jag honom igen. Han besvarade kyssen och glömde bort våran konversation. 
 
När vi låg helt nakna började Justin krypa neråt. Han kysste mitt lår och jag stönade högt. Hans läppar gick på sin lilla resa över mitt lår och helt utan förvarning pressade han sin tunga mot mig. jag drog efter andan och Justin skrattade lite innan han hjälptes åt med sin tunga, sina läppar och fingrar att få mig sväva på moln. 
 
Han öppnade en liten byrolåda och tog ut några olika kondomer. Han tittade på mig och flinade lite.
 
"Har du seriöst lysande kondomer Justin?" frågade jag och kunde inte hjälpa att fnittra som en tjej på 13 år. 
 
"Ja jag tycker om att känna mig som en jedi" sa han och ryckte på axlarna. Jag skrattade igen och tog upp upp en som skulle lysa i grönt. 
 
"Well may the force be with you Bieber" fnissade jag fram och Justin vickade på ögonbrynen innan han slet upp förpackningen. och rullade på kondomen. Mycket riktigt lyste den och jag kunde inte sluta skratta. Han la sig över mig och tittade mig djupt i ögonen.
 
"Redo?" frågade han, tsss jag är mer än redo. Jag nickade och han gled lätt in. Vi båda stönade lite och mina naglar skrapade lite på hans rygg.
 
"Jag älskar dig Nikki" viskade han och kysste mig. Jag log in i kyssen och viskade tillbaka till Justin.
 
"Jag älskar dig med" 
 
"Säg inte med då känns det som om du är tvingad att säga det" sa han och drog ihop ögonbrynen. 
 
"Jag älskar dig Justin" viskade jag i hans öra och Justin började röra sig inuti mig.
 
"Nikki...du är så..." stönade Justin ut och jag nickade med. Känslan var fantastisk, när det är med någon man älskar är det helt annorlunda. Mycket bättre, jag och Justin kom närmare varandra och det här var en utav dom bästa sakerna jag har upplevt. 
 
"Nikki jag tror inte att jag kan hålla mig mer" viskade Justin efter några minuter, jag nickade och kysste honom på halsen.
 
"Kom för mig Justin" viskade jag och det var var Justin gjorde, hans armar spändes så att hans muskler syntes tydligt och hans ansikte förvreds i njutning. Han är så vacker, min Justin. Han rullade av mig och jag kände genast hur sömnen började ta över mig.
 
"Sov lite shawty, jag älskar dig" var det sista jag hörde innan jag somnade, Justins armar om min midja och hans läppar på min panna.
 

Känns som om jag rusade igenom det här lite....men hoppas det duger gör nu OCH jag vet att det är kort men hinner inte skriva långa just nu :( iallafall ska försöka skriva början på nästa nu om ett tag men ska åka snart och kommer inte hem förens sent ikväll, eller sent och sent...typ tio men endå ;)
 
Btw såg star wars igår så jag kände att jag behövde lägga in det i kapitlet hehe....
 
xoxo cornelia & fia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: biebersfru

OMFB SKITBRA MEEEEEEEER

Svar: tack :)
xoxo
Cornelia och Sofia

2013-06-21 @ 02:25:31 / URL: http://justinnovell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback