one Time Chapter 47!


Mina tänder tuggade nervöst på insidan utav min kind och mina fingrar pillade med kanten på min snapback som jag nu höll i handen. Mina tankar flög runt samtalet som jag precis hade haft. Samtalet där Selena hade ringt mig och bönat om att ta henne tillbaka. 
 
Åh det här kan inte sluta bra....
 

 
 
Justins perspektiv: 
 

Värmen i Kalifornien fick svetten att bildas på ryggen och mina solglasögon glida ner från näsryggen lite. Just nu stod jag på flygplatsen och väntade på att Nikki skulle komma ut. Hennes blonda hår var döljt utav en snapback och hon hade shorts och en stor tshirt. Hennes ansikte svar sminklöst, varje gång jag såg henne hoppade mitt hjärta över ett slag hon är så vacker. Hon hade ännu inte sett mig så jag smög upp bakom henne och la mina armar om hennes midja. Först stelnade hon till men när hon vände på huvudet och såg att det var jag började hennes blåa ögon gnistra och hon kysste mig. Våra läppar rörde oss i en synkad dans och hennes armar hamnade runt min hals.
 
"Saknat mig mycket?" flinade jag och Nikkis ögon glittrade busigt.
 
"Du är så full av dig själv Bieber" sa hon och blinkade. Jag tog hennes väska och vi började gå mot Kenny. Eftersom jag hade twittrar att Nikki skulle komma idag så tyckte Scooter att jag behövde säkerhet. När vi kom ut bländades vi och alla skrek till oss. Fansen var galna och paparazzisarna blev tokiga när dom såg mig och Nikki gå hand i hand till bilen. 
 
"Nicole titta hit"
 
"Justin är det sant att du och Selena är tillsammans i hemlighet?" 
 
"Nicole använder du bara Justin för att bli känd?" 
 
Nikki såg ledsen och obekväm ut, jag släppte hennes hand och la den om hennes midja istället. När vi äntligen satt i bilen var Nikki tyst. 
 
"Nikki, vad är det?" frågade jag och drog ihop ögonbrynen. 
 
"Åh...det är inget" sa hon och log men leendet nådde inte hennes ögon och jag visste att hon ljög. Jag kände inte för att börja bråka så jag lät det vara, jag kan ju alltid ta upp det senare. Vi körde upp till mitt hus i Calabasas. Nikkis ögon blev stora som tefat när hon såg huset och jag skrattade lite innan Kenny stannade bilen. Vi hoppade ur och jag tog återigen hennes reseväska. 
 
"Det här är ditt hus?" frågade hon osäkert och jag skrattade lite igen och nickade.
 
"Justin det är större än min skola!" utropade hon och började springa runt som en femåring. Jag släppte väskan och började springa efter henne. Nikki var i mitten utav den stora marmor trappan och stannade plötsligt. Jag stod kvar vid botten utav trappan och tittade på henne. 
 
"Jag slår vad på att du inte kan fånga mig" sa hon och blinkade innan hon sprang iväg igen. Jap började kuta upp för trappan, Nikkis blonda hår försvann in i ett spelrum och jag sprang in efter henne. Damn hon var snabb... När hon praktiskt taget hade rusat runt i varje rum fick jag tag i hennes midja och vi föll båda två på golvet. Hon försökte att komma loss men jag kittlade henne och hon skrek utav skratt.
 
"Okej, jag ger upp!" skrek hon mellan andetagen. Jag log stor men satt kvar på henne.
 
"Så vad vinner jag?" frågade jag och flinade. Hon svarade inte utan gjorde en sit up och placerade hennes läppar på mina. Utan att bryta kontakten mellan våra läppar la jag henne ner och la mig försiktigt över henne, utan att lägga någon tyngd på henne letade sig min hand upp för hennes mage. Hennes tänder bet lätt i min underläpp och jag släppte ut ett litet stön mot hennes läppar. Nikkis mun lämnade blöta kyssar på min hals och när hon hittade stället som jag tyckte var skönast sög hon lätt där på.
 
"En strumpa på dörren Justin. Vi har pratat om det här, jag vill inte se sånt här" Chris röst hördes bakom oss och Nikki flög upp. Chris skrattade lite och gick fram för att krama om henne. Jag låg fortfarande kvar på golvet och tittade irriterat på Chris.
 
"Kan du gå ut Chris?" morrade jag till honom och han skrattade igen. Nikki drog efter andan och tittade förvånat på mig.
 
"Justin var inte så otrevlig" sa hon på skoj och satte sig bredvid mig igen. Jag borrade in mitt ansikte i hennes hals och kysste henne ömt.
 
"Jag har bara saknat dig baby girl och vill ha lite ensam tid med dig" Chris gjorde fake kräkljud och Nikki blev lite lätt röd om kinderna. 
 
"Okej, jag ska gå men jag kommer fortfarande vara där nere så var lite tysta tack" sa han och blinkade innan han gick ut igen. Justin tittade på mig med busiga ögon och ett flin på läpparna. Han drog upp mig i sitt knä och la hans händer runt om min midja.
 
Nikkis perspektiv:
 
"Nå vart var vi" Justin hade en förförisk röst men så fort orden hade lämnat hans läppar frös jag till is. Exakt det hade Jack sagt till mig. Snabbt reste jag på mig och Justin tittade förvirrat in i mina ögon.
 
"Nikki, vad är fel?" frågade han och jag funderade på om jag skulle berätta eller inte. Efter några sekunder bestämde jag mig för att berätta då jag inte vill dölja något för Justin.
 
"Emh...det är bara det att...umh Jack sa precis det när han var hemma hos mig....efter du hade ringt" sa jag tyst och tittade överallt förutom på Justin. I ögonvrån såg jag ändå hur hans ögon mörknade och händerna rullades ihop till bollar.
 
"Nikki...vad gjorde han mot dig?" frågade Justin tyst men ändå argt. Jag tog ett djupt andetag och berättade om hur han hade hållit fast mig och kysst mig, hur han smekte min kropp även om jag inte ville och hur jag hade gömt mig i Martins garderob. Till sist berättade jag att Jack hade sagt att jag skulle gå tillbaka till honom och lämna Justin. 
 
Justin själv var tyst under tiden när jag pratade men hans näsborrar vidgades och han såg väldigt arg ut.
 
"Säg något Justin" viskade jag när Justin bara stod där och tittade på mig. Hans hasselbruna annars snälla ögon var mörka och hårda. Det var som om han tittade in i min själ och det var inte på det bra sättet. 
 
"Jag vet inte vad jag ska säga Nicole" shit han sa Nicole, då är han riktigt förbannad.
 
"Så du tänker bara vara tyst?" frågade jag tyst. han suckade lite och drog en hand genom håret.
 
"Nicole hur kunde du inte berätta det här för mig? Och det faktum att du inte vill polisanmäla honom får mig undra om du fortfarande känner något för Jack" sa han argt och jag blev stum. Hur kan han ens tro det? Min syn blev suddig när tårarna kom till mina ögon. Fan varför ska jag gråta så mycket nu för tiden? Justin såg ut som om han ångrade sig. Han sträckte ut en hand för att torka bort en tår som hade sipprat ur mitt öga men jag backade.
 
"Emh jag borde ställa in mina väskor i gästrummet" sa jag och började gå ut, Justins fotsteg hördes bakom mig och han stannade mig med en hand på min axel.
 
"Gästrum?" hans blick var förvirrad och röst osäker.
 
"Ja som jag ska sova i..." 
 
"Du sover med mig Nikki?" han fick det att låta som en fråga och hans ögon visade att han var sårad över att jag inte hade sagt att jag skulle sova i hans rum.
 
"Okej..." sa jag och började gå ner igen och hämta min väska. Justin sa att han kunde ta väskan men jag skakade på huvudet och efter det var han tyst. Han ledde mig hans rum och jag kunde inte låta bli att dra efter andan. Det var gigantiskt, en stor king size bed dominerade rummet, sen var det stora svarta garderober och en svart gitarr stod lutad mot fönstret. Jag la väskan på golvet bredvid gitarren och satte mig sen på sängen. Justin satte sig till höger om mig och för att inte skulle bli awkward tog jag upp min mobil. Justins blick brände in i mitt skinn och tillslut riktade jag upp blicken. 
 
"Förlåt att jag var en sån skitstövel förut" sa Justin och jag släppte ut ett andetag.
 
"Nej Justin det är okej" svarar jag och kysste honom lätt på kinden.
 
"Vi borde gå ner till Chris" sa jag och tog Justins hand. 
 
Chris satt i köket med mobilen men tittade upp när vi kom in. Jag var hungrig så jag frågade vad Justin hade att äta men han svarade bara att vi skulle gå ut och äta lunch. Så våran lilla trio satte oss i Justins bil och åkte iväg för att köpa kinesisk mat. 
 
Vi tog med oss maten ut och gick till parken som låg nära. Fyra minuter senare satt vi på en picknick filt Justin hade köpt på vägen och åt våran lunch. Chris och Justin pratade om något skämt som jag inte förstod så jag plockade upp min mobil och skickade iväg ett sms till Alice. Lite diskret tog jag upp min mobil igen och tog ett kort på Justin och Chris. Justin hade en rödrutig shorta, en klocka på ena armen och ett par chinos. Han ansikte var i ett stort leende och Justins ena hand var i hans hår. Chris hade en jeans jacka som var upprullad på ärmarna, några kedjor runt halsen, en vit tshirt och ljusa jeans. Han drog precis ett bloss på sin cigarett och man kunde se lite rök i mungipan. Det var fullt med kinamat runt om kring dom och jag bestämde mig för att twittra och instagramma bilden. 
 
Chinese food with two of my favorite boys!
 
Skrev jag under och så fort jag hade lagt upp den bombades mobilen med likes och kommentarer, det fanns inte många positiva men dom som var bra kommentarer värmde mitt hjärta. Dom andra fick mitt blod att frysa.
 
- Nikki har säkert legat med Chris
 
-Jag hatar nicole #GOANDDIENICOLE
 
-Justin är bättre utan henne
 
Men desto längre jag stannade på mobilen desto mer elaka kommentarer läste jag och mitt glada humör försvann. Eftersom jag hade taggat både Chris och Justin tog dom upp sina mobiler när dom vibrerade och Justin såg först glad men sen blev han förbannad. Han tittade upp på mig och hans ögon mjuknade direkt. Justin kröp över till mig och tog tag i min midja så jag satt i hans knä. 
 
"När blev hatet mot dig så här illa" frågade Justin och vaggade mig sakta fram och tillbaka. Jag blev mycket lugnare och mina andetag slutade att skaka.
 
"Det är okej Justin.." viskade jag och Justin stelnade under mig.
 
"Det är fan inte okej!" sa Chris argt men la en arm om mina axlar. Tårarna började samlas i mina ögon och snyftningar slapp ur min mun. 
 
"Shhh babe, gråt inte" viskade Justin och strök mig över rygge.
 
"Det är bara så svårt att inte ta åt sig vad dom säger..." grät jag ut och lät alla känslor som jag hade hållit inne flöda ut. 
 
Justin höll om mig medan han viskade lugnande saker i mitt öra säkert en timme innan jag tillslut somnade i hans famn av att han sjöng Be alright tyst i mitt öra. 
 
Justins perspektiv:
 

Jag lyfte upp Nikki och bar henne till bilen, Chris gick bredvid mig. Vi var båda tysta hela vägen och när Nikki var fastspänd i bilen plockade jag upp min mobil och skrev en tweet till mina fans.
 
Nikki doesn't deserve to be called nasty things. She is human just like you and how would you react if someone said something like that to you? 
 

Min tweet fick massor med retweet och det skrevs saker som 'förlåt Justin och Nikki', jag log för mig själv och började köra tillbaka till mitt hus. Chris åkte och jag var ensam med en sovandes Nikki i min famn. Jag la ner henne i min säng och drog av mig min skjorta och byxor. När jag hade lagt undan kläderna och vände mig om såg jag Nikki stirra på mig. Hon tittade upp på mig med ett flin på läpparna.
 
"Justin ger du mig en stripp tease?" sa hon med spelad förvåning och jag flinade tillbaka.
 
"Babe jag trodde att du sov, inte mitt fel att du fick se lite av min sexighet" jag vickade lite ögonbrynen, Nikkis ögon var lite röda och puffiga men eftersom hon inte hade haft något smink på sig var det iallafall inga svarta ränder på hennes kinder. 
 
"Du har en pool va?" frågade hon och ignorerade totalt vad jag hade sagt men jag nickade och hon reste på sig.
 
"Vi badar!" skrek hon och flög upp ur sängen, hon rusade till hennes reseväska och plockade ut en rosa bikini. Sen vände hon sig mot mig. 
 
"Titta inte" fnissade hon fram och jag rullade på ögonen innan jag vände mig om. Eftersom jag kände mig snäll idag smygkikade jag inte utan stod med ryggen mot Nikki tills hon knackade på min axel.
 
"Wow vilken gentleman du är, vilken kille som helst skulle tittat" sa hon på skoj och skrattade lite.
 
"Japp, visst är jag duktig. Men jag behöver inte titta på dig när du byter om du är vacker vilken tid på dygnet som helst, med vilket klädesplagg som helst" okej jag skulle vilja titta men det behöver ju inte Nikki veta just nu.
 
"Pfft du ville, titta bara se på mig, jag är fucking sexig!" sa hon och skrattade innan hon sprang ner till poolen i trädgården.
 

 
Hej, jag blev inte riktigt nöjd med det här men orkar inte göra om det mer så förlåt men det här får duga... Usch imorgon måste jag gå upp vid typ sju för jag ska till min teater tränings grej sommarjobb..sak IALLAFALL kommentera vad ni tycker om 47!!!
 
Idag hade fia internet och jag låg typ död i min bil och läste en fanfic tills det står att jag hade fått ett nytt facebook meddelande och när jag såg att det var från henne började jag nästan hoppa utav glädje. SAKNAR DIG BEBIS!!!! 
 
 
xoxo cornelia & fia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jooysann

Haha, naw slutet var jätte mysigt! ;)

Svar: haha :)
xoxo
Cornelia och Sofia

2013-06-17 @ 10:51:16
Postat av: Anonym

Hahahhaha älskade slutet

Svar: haha vad bra :)
xoxo
Cornelia och Sofia

2013-06-17 @ 11:54:33
Postat av: biebersfru

skitbra meeeeer

Svar: det kommer!
xoxo
Cornelia och Sofia

2013-06-17 @ 20:29:12 / URL: http://justinnovell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback