One Time Chapter 46!

Långsamt öppnade han garderobens dörrar och jag satt med handen för munnen och tårarna rinnande ner för mina kinder. Jag flyttade lite på handen som jag inte höll för munnen då den hade börjat klia lite. Men när jag kände något litet med små hårstrång och tunna ben på min hand stannade mitt hjärta. En inte så stor men inte liten spindel kröp på min arm och jag satt i ett litet utrymme. Jag kunde inte se den men adrenalinet pumpade i mig och skrek åt mig att springa där ifrån men Jack stod fortfarande i Martins rum. Spindeln klättrade upp för min arm och jag klarade det inte längre. Min arm som inte hade en stor spindel på sig lyftes och handen slog bort den. Jag slog till armbågen i väggen och Jacks fotsteg hördes gå snabbt upp till min garderob. luckan öppnades och Jacks starka armar drog ut mig. 
 
"Du är min Nikki och inget kan ändra på det!" skrek Jack och sprang sedan ut ur mitt hus. På skakiga ben gick jag tillbaka till mitt rum. Mobilen signalerade att Justin fortfarande ringde och jag svarade.
 
"Din jävel Jack om du så mycket som lägger ett finger på henne!" skrek Justin in i mobilen men slutade tvärt när han hörde mina snyftningar. "Babe är det du vart är den jäveln, är du skadad?" han lät så orolig, så så orolig. 
 
"Justin jag är så rädd" grät jag in i mobilen.


 
 
Justins Perspektiv: 

Jag kunde inte fatta att Jack kunde göra något sådant mot min Nikki och bara tanken på att jag inte kunde rädda henne fick mig att vilja kräkas. Magen vände sig ut och in och jag tog ett glas ur skåpet för att fylla det med mjölk och trycka mina torra läppar mot glasets kant, den svala mjölken sköljde ner längs min torra hals och jag suckade belåtet när glaset var tomt. 

"Justin, du ska ut på scenen om 30 minuter" sa Scooter och stängde dörren när han gick ut från mitt rum. 

Allt jag ville göra var att hålla henne i min famn och säga att allt kommer ordna sig, att han aldrig skulle få röra henne. Men jag visste att jag inte kunde skydda henne så mycket som jag ville då jag hade ett arbete att utföra. Missförstå mig inte, jag älskar mitt liv men Nikki var den som hade mitt hjärta och mitt hjärta brast så fort jag visste att hon var ledsen.
Jag skakade av mig tankarna för att ladda upp inför showen. 

"5 minuter" sa en man som ingick i mitt crew, jag nickade och fixade till mikrofonen som satt slingrad på min kind. 

-

Efter Be Alright låten kände jag hur någonting bubblade inom mig, som en tsunami som bara ville upp, jag svalde ett antal gånger men till sist gick det inte mer utan det flög ut kräks ur min mun, konsistensen var klumpig och färgen var vit, mitt på scenen stod jag, Justin Bieber, och kräktes. Inför tusentals förhoppningsfulla fans som hoppade i takt till musiken.  

"Justin, är du okej?" frågade en av mina dansare och klappade mig lätt på ryggen. 

"J..ja jag ska bara.." svarade jag innan ännu en mjölkfarare flög ut ur min vidöppna mun. 
 
Jag torkade av munnen och genomförde konserten men med tankarna farandes genom huvudet, är Nikki skadad?
 
Nikkis perspektiv:
 
Ensam vaknade jag upp i min säng, genomsvettig på ryggen och en svettpärla rullandes längs tinningen. Jag kunde fortfarande inte slappna av efter kvällens tidigare incident, även om min familj var hemma kändes det fortfarande som att någon skulle hoppa på mig. 
 
"Du är min Nikki" ekade i mitt huvud och jag var tvungen att tända lampan. Jag slängde benen över sängkanten och tittade på mobilklockan, halv fem på morgonen. 
 
Ugh.
 
Jag tittade på mobilen och såg smsen från Justin och en TMZ notis. Jag började med att öppna smset från Justin.
 
Från Justin: älskling, allt jag vill är att vara vid din sida just nu men jag vet att det inte kommer hända förens om fem dagar men du ska veta att jag saknar dig något galet. 
 
När jag hade läst det flög fjärrlirarna i min mage och jag öppnade TMZ, mitt leende försvann på direkten när jag såg collaget som bestod utav en bild på mig och Justin, en bild på stranden med Chris när mitt huvud ligger på hans axel, en bild på mig och Alec som var från igår och den sista bilden var på Jack när han gick in i mitt mörka hus. Den fick mig att rysa men jag läste artikeln även om jag visste att jag skulle ångra mig efter.
 
Är Biebers flickvän en player?
Nicole Stark (18) ses väldigt ofta med killar och nu är frågan
är hon trogen mot Justin (19)?
Hennes ex Jack Smith (18) sågs igår lämna Nicoles hus sent på natten .
Justin är just nu i norden och Nicole verkar inte känna något för Justin
då hon spenderar så mycket tid med andra killar.
Bilden på henne och Christopher Moore (20) är väldigt romantiskt 
och försöker Chris stjäla Biebers flickvän?
 
Selena Gomez (20) har inte gått vidare från Justin och hennes nysläppta
låt Come and get it handlar om Justin, Selena nekar dock till det här
men kom igen Selena, alla kan se att du fortfarande har ögon för Justin.
 
Vad tycker ni hör av er på våran facebook instagram och twitter.
 

Jag satt stel som en pinne, dom anklagade mig för att vara otrogen mot Justin!
Den här artikeln kommer ge mig så mycket hat, jag får nog så det räcker en livstid redan. Min hjärna skrek nej men mina fingrar tryckte på länken till TMZs twitter sida och den var fylld med tweets om mig och Justin.
 
- Nicole förtjänar inte Justin.
 
- Ewww hur kan Justin ens tycka om henne
 
- Justin och Nicole är så söta tillsammans jag står för Jicole!
 
- Nicole borde gå och dö, hon är äcklig och ful!
 
- Nicole borde hålla sig ifrån min man!
 
- Vad ser Justin i Nicole hon är tjock och ful.
 
- Selena och Justin passar mycket bättre än Justin och Nicole #Jelena
 
- Nikki och Justin är perfekta
 

Jag kunde inte läsa mer utan släckte skärmen och la mobilen på sängen. Majoriteten utav alla tweets var elaka och jag kände tårarna brinna under ögonlocken. Justin sa alltid att jag skulle ignorera hatet för dom var bara avundsjuka men det är inte så lätt när allt man ser är att man är ful eller att man till och med borde gå och dö! 
 
Det trendade #GetwellJustin på twitter och jag blev genast orolig om vad som hade hänt. Justin hade inte sagt att han var sjuk, det fanns massor videos när justin stod på scenen och jag tryckte på play. Det började med att han sjöng men helt plötsligt började han kräkas mitt på scenen! 
 
Jag stängde av videon och ringde Justin, han svarade efter tre signaler.
 
"Hallå?" svarade hans trötta röst.
 
"Babe, hej det är Nikki. Hur mår du Justin?" frågade jag oroat.
 
"Antar att du har sett en utav dom tusen filmerna när jag kräks på scenen?" försökte han skoja men jag var för orolig för att skratta just nu.
 
"Ja, är du sjuk Justin?" 
 
"Nej jag var så orolig över dig och det fick mig nervös och det ena ledde till det andra men jag mår bra nu" jag släppte ut ett andetag jag inte visste att jag hade hållit men mitt samvete var lite skyldigt över att det var mitt fel.
 
"Förlåt" sa jag och Justin suckade lite.
 
"Nikki det är inte ditt fel. Om vi ska skylla på någon så är det Jacks fel" hans röst blev hård och arg.
 
"Justin-" försökte jag men blev avbruten.
 
"Nej Nikki! Jag förstår inte varför du inte vill polisanmäla honom!" sa Justin frustrerat, jag såg för mig själv hur han slickade sina läppar, drog en hand genom sitt hår och drog ihop ögonbrynen.
 
"För att...jag vill väl inte förstöra hans liv" hur rädd jag än är för Jack så blir inget bättre utav att jag anmäler honom.
 
"Om inte du gör det så gör jag det åt dig!" Han höjde rösten en aning och lät förbannad.
 
"Det är inte ditt val Justin" sa jag argt.
 
"Men tänker du låta den jäveln vara fri då!?" skrek han. 
 
"Kanske! Men jag vill inte prata om det här!" skrek jag tillbaka. Justin vet inte ens hälften utav vad som hände igår och om han någonsin skulle få reda på allt som Jack har gjort mot mig så skulle inte polisen vara Jacks största problem.
 
 
"Nicole vi pratar om det här nu! Varför vill du inte anmäla honom? Har du fortfarande känslor för Jack?" frågade Justin argt, all luft försvann ur mig och han kunde lika gärna slagit till mig. Hur kan han ens tro något sådant?!
 
"Vafan Justin?! Hur kan du ens tro det?" skrek jag och la på. Okej Justin vill bara det bästa för mig men han kan faktiskt inte tvinga mig att anmäla Jack. Hatet som jag fick på twitter smög sig tillbaka till mina tankar. Jag förtjänar inte Justin. Han försöker bara vara snäll och jag skriker på honom. Jag bröt ihop och mina ögon fylldes med tårar som strax därefter rann över och ner på mina kinder. Justin skulle ha det så mycket bättre utan mig, han skulle ha det bättre med Selena...
 
Jag torkade bort tårarna och la mig i sängen igen. Jag plockade upp min iPad, YouTube hade massor med notiser. Jag gick in på appen och tittade på Jacksgaps nya videos sen Troy Sivans. Dom två eller tre om man tänker på att Jacksgap är det både Jack och Finn är mina favorit vloggare. Jag lyssnade på Troys låt The 2012 Song, och fnissade i början utav låten.
 
(Tryck här för att komma till låten)
 
One Direction took over the world. All the boys and Harry's curly curls. And Obama's back, I guess he's a hit! Thank you, US, coz Mitt Romney's a shit. Gangnam Style took over the tubes. The London olympics were pretty huge. Drake told people You Only Live Once Hashtag YOLO son. Carly Jepsen said call me maybe. Justin said, that's not my baby. 2012, ooooh 2012, ooooh 2012 Kony stop acting like a prick. The producer of that played with his... Cole Sprouse joined tumblr, we said hello But now he's just somebody that we used to know, somebody that we used to know. That dude Felix, jumped from the sky. Everyone thought 'he's gonna die' Swag, swag, swag on you... Personally, I started vlogging too! In 2012, ooooh 2012 In 2012, oooh 2012The world ended, we all got owned Oh wait shit sorry, that was postponed  In 2012, ooooh 2012 In 2012, oooh 2012 
 
Såklart skulle han nämna Justin och tårarna kom tillbaka till mina ögon. Jag saknar Justin så mycket att det gör ont. Varje cell i min kropp hoppas på att han inte är arg på mig. Jag sökte på Justin på YouTube och startade U smile. Det var inte direkt min musik min musik tid men låten fick mig att le och det var det bästa jag kunde få just nu. Dagen gick åt att kolla på funny moment med Justin. Skulle någon se mig nu så skulle jag säkert se ut som en galen stalker. Jag satt och skrattade för mig själv och 'awww'ade när Justin sa något gulligt. Jag fnissade när Justin sa att han var rädd för hajar men jag slutade genast när det var en gullig liten film på Justin och Selena. 
 
Justin har gått vidare, men jag kan inte neka till att Justin och Selena en gång älskade varandra och det är klart att det skulle finnas bilder på dom två tillsammans. Men det är okej för jag och Justin är tillsammans nu..eller hur? Ja det är klart, han skulle inte göra slut bara för ett litet bråk. 
 
Klockan var nu sju på kvällen och jag har inte ens tagit på mig vanliga kläder. Min pyjamas var för bekväm plus att jag inte ska träffa någon idag. Min familj hade hållit sig undan när jag hade fräst på dom tillräckligt många gånger. Justin hade inte heller hört av sig på hela dagen, Chris hade skickat två sms men jag svarade bara på det första. Alice och jag smsade lite och Alec frågade om jag ville hänga med till en club imorgon nu när jag är 18. Jag hade svarat ja och nu låg jag här och tittade på instagram och lyssnade på blink-182. Inget nytt hade direkt hänt eller Chris hade lagt ut en bild på honom och Justin, dom var mycket yngre och jag kunde inte hjälpa ett 'awww' komma ut från min mun. Min mobil plingade till och det kom upp en notis om ett nytt meddelande.
 
Från Justin: Sov gott nikki längtar tills jag får se dig igen. bara fem dagar kvar nu xx
 
Jag log och svarade tillbaka.
 
Till Justin: Sov sött Justin, jag längtar också!! så mycket xx
 
Okej så han var iallafall inte arg på mig, och med det somnade jag.
 
Justins perspektiv:
 

Mina tänder tuggade nervöst på insidan utav min kind och mina fingrar pillade med kanten på min snapback som jag nu höll i handen. Mina tankar flög runt samtalet som jag precis hade haft. Samtalet där Selena hade ringt mig och bönat om att ta henne tillbaka. 
 
Åh det här kan inte sluta bra....
 
 
 
 
Hej! Buhuhuhuhhu hur ska jag klara den här veckan...fia är i tyskland men jag ska försöka skriva så mycket som jag kan men jag har teater grej hela veckan tror jag men jag ska försöka! FÖR ERAN SKULL SKA JAG SKRIVA SÅ MYCKET SOM JAG KAN!! 
men vad tycker ni om 46? Dom är inte så roliga när Justin och Nikki inte är tillsammans men ja jag har planerat en grej som jag hoppas blir bra :D
 
 
xoxo cornelia & fia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sanna

Kan inte vänta tills nästa!!!

Svar: det kommer:)
xoxo
Cornelia och Sofia

2013-06-15 @ 18:41:56
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeer

Svar: ja det kommer!
xoxo
Cornelia och Sofia

2013-06-15 @ 21:59:03
Postat av: biebersfru

skitbra meeeeeeeeeeeer

Svar: ja det kommer! :)
xoxo
Cornelia och Sofia

2013-06-15 @ 22:55:31 / URL: http://justinnovell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback