One Time Chapter 38!

"Jag lovar gumman, det hände inget" jag visste att jag ljög lite men jag var tvungen, jag stod inte ut med att se henne såhär ledsen. 

Innan jag hann reagera så pressade hon sina läppar mot mina, de smakade salt. Vi fortsatte hångla och hon hoppade upp på min höft, jag bar henne in i huset och vi la oss i hennes dubbelsäng där kyssandet utvecklades och ledde till något helt annat. 

"Visa att du älskar mig" stönade hon och drog av sig sin BH. 

Vi älskade mestadels av natten men mina tankar gick ändå till Nicole, jag kunde inte hjälpa det. 

Du är en skitstövel Justin.. Tänkte jag och somnade utmattat med Selena vilandes mot mitt bröst.





Justins Perspektiv: 

Lördag morgon och jag var redan uppe, även om klockan bara var halv sex, jag bestämde mig för att lägga ut en morgontrött bild på mig själv på instagram och inom några sekunder flög likesen och kommentarerna in. 

"Justin, vill du ha skjuts eller tar du Ferrarin?" Frågade Scooter som stod bakom mig, jag vände mig om det glimtade till i hans öga. 

"Jag tar Ferrarin" svarade jag och log. 

"Du.. gör inget dumt nu. Var försiktig" sa han och kramade om mig lite snabbt, jag kramade tillbaka och klädde på mig innan jag hoppade ut och satte mig i bilen för att köra den långa resan mot Nikkis hus i Florida. 

Mina fingrar trummade mot ratten samtidigt som en gammal Lady Gaga låt började spelas, jag vred på volymratten och snart dånade musiken från de uppgraderade högtalarna. Lite väl snabbt for jag fram på motorvägen och en känsla som kan beskrivas som...frihet sköljde över mig. Jag log och skrattade lite för mig själv när jag insåg,

Idag ska jag träffa Nikki.



-

Jag tryckte foten mot bromsen och bilen stannade. Musiken stannade. Nervöst slog jag en sista blick i spegel, jag slickade mina läppar och fixade håret lite innan jag drog ut nyckeln och stoppade den i byxfixan, därefter öppnade jag bildörren och hoppade ut. 

"Tja" sa Martin när han öppnade dörren, bakom honom stod deras föräldrar, glada som vanligt. De tre familjemedlemmarna var klädda i golfkläder och jag lade märke till golfväskan bakom Martin. 

"Hey" svarade jag och log. 

"Jag antar att du letar efter Nikki, hon är där uppe" sa hennes mamma och log, nu kunde jag se vart Nikki hade fått sina skrattgropar ifrån. 

"Tack Mrs.Stark" tackade jag och tassade upp för trappan. 

"Godmorgon!" ropade jag och hoppade upp i sängen, jag kittlade henne i sidan och hon gick från trött och förbannad till skrattig och glad. 

"Justin!" sa hon men en entustiastisk röst och slog armarna runt min hals, jag kramade tillbaka och dunsade ner bredvid henne i sängen. 

"Så... jag har redan förberett en överraskning så... upp och hoppa!" sa jag och skrattade lite när jag såg hennes halvförvånade min. 

"O...okej" sa hon lite osäkert men skuttade sedan upp och klädde på sig. 

-

"Justin... klockan är bara halv åtta ju..." muttrade hon och drog på sig sina supras. 

"Visste inte att du var så morgontrött, shawty" svarade jag och blinkade med ena ögat. 

"Jag är piggare på nätterna" svarade hon charmigt och bet sig sexigt i läppen, men slutade snabbt och skrattade högt. 

"Haha, get in" svarade jag och öppnade bildörren åt henne, hon hoppade in och jag sprang runt för att sätta mig i förarsätet igen.

Någon timme senare var vi Los Angeles. Jag parkerade bilen och hoppade ut, jag tog hennes hand och ledde henne bakom en husknut där det stod två cyklar.

"Hoppa upp" sa jag och log busigt, hon tittade frågande på mig men hoppade sedan upp på den röda cykeln med en vit cykelkorg på, jag satte mig på den blåa och vi cyklade iväg. 

"Vart ska vi?" frågade hon och tog min hand när vi åkte på den raka asfaltsvägen. 

"Du får se" svarade jag och blinkade med ena ögat innan jag rättade till hatten som jag hade på huvudet. 

-

"Justin, har du verkligen gjort allt det här?" frågade hon med stora ögon. Hennes blick var på en liten gräsplätt uppe på ett berg, utsikten var vacker, solen stod nästan mitt på himlen, några enstaka moln och vattnet som kluckade mot berget under oss. 

"Ja..." svarade jag och satte mig bredvid henne på picknickfilten. 

"Det är.. ingen har någonsin gjort något sånt här för mig" hon vände sig mot mig och tittade med sina klarblåa ögon rätt in i min själ "nånsin" sa hon och jag kunde se lyckan i hennes ögon. 

"Allt för dig, shawty" svarade jag och champagneflaskskorken flög iväg med ett schoff. 

Vi fortsatte prata och ha allmänt mysigt i någon timme tills vi hade ätit upp alla jordgubbar och druckigt upp champagnen. 

Hon var så vacker, hennes skratt var så underbart glädjespridande och gulligt, när hon fnissade, brukade hennes ögon kisa. Hennes irisar burkade gnistra samtidigt som solljuset lyste ner på hennes mjuka hud. 

"Du har något där..." jag lyfte mitt pekfinger och drog bort en droppe från hennes mungipa, hon tittade på mig med en intensiv blick. 

Utan att tänka mig för lutade jag mig framåt och pressade mina läppar mot hennes, jag önskade att hon skulle kyssa tillbaka och inom ett par milli sekunder putade hon med läpparna och lyckan var total. Med varje rörelse våra läppar gjorde tillsammans flyttade jag mina händer till hennes höfter och tryckte dom närmare mot mina. Hennes armar var slingrade runt min nacke och kyssen blev djupare. 

Jag avslutade kyssen, skamsen över vad jag precis hade gjort. Även om det slog gnistor och fyverkerier runt oss så visste jag att det var fel, även om det kändes så rätt. Jag tittade in i hennes ögon, de lyste hungrigt efter mer, men det var någonting annat i hennes blick. En blick av kärlek. 

"V..vi kan inte göra det här" slapp ur hennes mun som en viskning, hon flyttade sig lite längre bakåt och tittade på mig. Mina ögonbryn rynkades, jag ville så gärna kyssa hennes vackra läppar. 
Jag rätade till hatten och slickade mina läppar, jag tittade upp och tittade på henne. Hon rodnade,  hon tittade ner på hennes fötter. 

"Förlåt, jag vet inte vad som flög i mig, jag..jag.." stammade jag fram och kände rodnaden själv brinna i kinderna, hettan var outhärdlig. 

"Det är inte det, jag menar, det var underbart men... men jag har Jack och du har Selena.." fortsatte hon och tittade upp på mig. Jag skymtade en skrattgrop som bildades när hon gjorde ett nervöst leende. 

"Menar du det?" frågade jag och log. 

Efter den pinsamma händelsen försökte vi återgå till det normala och pratade som vanligt igen innan vi bestämde oss för att åka hem. 

"Hallå!" ropade hon så fort vi kom innanför dörren. 

Inget  svar. 

"De är inte hemma, de skulle nog ut på resturang eller nåt" sa hon och tittade oskyldigt på mig. 

Som att inte du visste det tänkte jag och log lite för mig själv.

Nikkis Perspektiv: 

"Film?" frågade han och log ett busigt leende.

"Visst, om jag får välja" svarade jag och skrattade lite. 

"Okej..." svarade han och putade med underläppen men började sedan marschera mot köksskåpet för att dra ut smörpopcornen. 

"Oj, här tar man för sig" skrattade jag och gick ner för att leta upp en bra film. 

Jag valde en romantisk kärleksfilm och tryckte in den i DVD spelaren. Jag gick upp till köket igen och där stod Justin och försökte fånga popcorn som han hade slängt upp i luften att hamna i sitt stora gap. 

"Här, kasta" han räckte skålen till mig ochjag fnissade åt hans underbara barnsliga beteende. 

Jag kastade några men han var hopplös, minst tjugo popcorn flög åt sidan och huller om buller, vi båda skrattade och jag tittade på honom. 

Kyssen hade varit otrolig, det var som att fyverkerier sprakade runt oss. Hans gyllenbruna ögon fick mina knän att vika sig, jag ville att han skulle hålla mig i hans famn. Jag ville att han skulle säga att allt skulle ordna sig och att vi skulle få vara tillsammans. 

Jag skakade på huvudet och återgick till verkligheten. 
Hans blick tittade på mig nyfiket, som att han försökte läsa mina tankar. 

"Skulle vi se på filmen eller?" frågade han och tog tag i den röda popcornskålen innan han sprang ner till soffan. 

Jag sprang efter och satte mig bredvid honom. 

-

Mina tårar rann ner för kinderna och jag försökte vara så tyst som möjligt, gud vilken sorglig film. Inte för att Justin skulle märkt något, jag menar, jag vände mig om och såg hur han hade somnat med huvudet bakåtlutat mot soffkanten. 

Med två fingrar petade jag honom försiktigt i bröstet och han skakade till på huvudet och tittade på mig, han log ett oskyldigt leende innan han en än gång lutade sig mot mig och jag visste vad som skulle hända, men jag stoppade det inte, jag ville att det skulle hända. 

En än gång mötte våra läppar och fjärilarna i magen höll på att sprängas, han drog mig in i hans famn och kysste mig. 

"Du är vacker, shawty" sa han och pussade mig på nästippen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeeeer

2013-06-05 @ 22:22:56
Postat av: biebersfru

skitbra meeeeeeeeeeeeeeeer

2013-06-05 @ 23:03:25 / URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: cici

omg!! vad braa!! meraa..... Ett länkbyte? kram<3
svara i min blogg

2013-06-06 @ 11:36:08 / URL: http://cicciiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback