One Time Chapter 37!

 "Justin..." snyftade hon och mötte min blick. 

"Jag lovar gumman, det hände inget" jag visste att jag ljög lite men jag var tvungen, jag stod inte ut med att se henne såhär ledsen. 

Innan jag hann reagera så pressade hon sina läppar mot mina, de smakade salt. Vi fortsatte hångla och hon hoppade upp på min höft, jag bar henne in i huset och vi la oss i hennes dubbelsäng där kyssandet utvecklades och ledde till något helt annat. 

"Visa att du älskar mig" stönade hon och drog av sig sin BH. 

Vi älskade mestadels av natten men mina tankar gick ändå till Nicole, jag kunde inte hjälpa det. 

Du är en skitstövel Justin.. Tänkte jag och somnade utmattat med Selena vilandes mot mitt bröst.





Justins Perspektiv: 

"Godmorgon" viskade jag in i hennes hår och med en lätt beröring på hennes kind reagerade hon och log mot  mig. 

"Godmorgon" svarade hon och pussade mig på nästippen. 

"Så.. vad ska vi göra idag?" Frågade jag med förhoppning i rösten och leendet lekandes på läpparna. 

"Jag har photoshoot idag.. och sen ska jag träffa Josh för att ta en fika.." svarade hon lågt och drog med sina fingertoppar längs min käklinje. 

"Jaha.. men det är lugnt" sa jag och försökte låta oberörd, även om jag inte var helt bekväm med att hon skulle spendera så mycket tid med Josh. 

Du spenderar minst lika mycket tid med Nikki 

"Men vi kan ju höras av ikväll?" sa hon med en röst som betydde att hon ville vara ifred. 

"Ja, jag ringer dig ikväll" jag hoppade upp ur sängen och drog på mig kläderna som jag hade igår, jag kramade om henne och gick ut. 

"Justin, förlät hon dig?"

"Älskar hon dig fortfarande?" 

"Titta hit, badboy!" 

Jag försökte oberört gå igenom folkmassan bestående av papparazzis som stod utanför Selenas hus, men det var inte så lätt när de nästan pucklade på mig då jag försökte smita imellan. 

Bilen avgav sig ett litet ljud när den olåste sig och jag hoppade in i det skinnbeklädda sätet, med båda händerna på ratten  och nyckeln omvriden startade motorn nästan helt ljudlöst, därefter gjorde jag en U-sväng och åkte sedan därifrån. 

Nikkis Perspektiv: 

Med Alice på min högra sida och Lola på min vänstra gick vi in på spat för att få oss en skön behandling. 

"Hur är det med Justin då?" fnissade Lola och höjde på ögonbrynet. 

Jag vred på huvudet och tittade på henne samtidigt som jag räckte ut tungan åt henne. 

"Det är väl bra, tror jag" svarade jag efter ett tag. 

"Men asså, när kommer han hit?" frågade hon igen med en förhoppning i rösten. 

"I helgen" Lola sken upp som en sol och jag sukade tyst för mig själv. Lola ville nästan bara prata om Justin och när hon skulle få träffa honom. Alice däremot kunde jag prata om annat också, visst om ville prata om Justin men hon pressade inte mig för att få träffa honom. 
 
Vi bytte om till bikini och en vit fluffig badrock som vi hade fått i receptionen sen bar det ut mot dom vara poolerna. Personalen severade oss iste eller personalen och personalen en person, en riktigt snygg kille på kanske nitton tjugo år. Han kom hela tiden tillbaka och frågade om allt var bra, Lola fnittrade och flörtade med honom. Jag och Alice gav varandra en blick och allt jag kunde tänka var 'seriöst Lola, på våran tjejdag'  
 
När vi hade kommit ifrån Lolas engångsflört var vi inne i var sitt rum. En kvinna kom in och bad mig lägga mig ner på den vita sängen. Hon började småprata sammtidigt som hon tog en lavendeldoftande olja på händerna. Massagen var fantastisk och hela min kropp slappnade av. Jag lät mina tankar flöda fritt och dom gick direkt till mitt lilla dilemma om Justin och Jack.
 
Okej sanningens ögonblick....tycker jag om Justin...
 
 
....Ja.
 
 
Okej, men han har flickvän så det kan aldrig bli något mellan oss så jag får helt enkelt ignorera vad jag känner för honom och bara se honom som min bästavän. 
 
Sen så är det Jack...han är fantastisk och rolig, han tar hand om mig. Men han är väldigt svartsjuk och han var faktiskt otrogen mot mig... Sen är det det här med att han har slagit mig. Men det var ju mitt fel så det kan jag inte vara arg för. Och jag tycker ju om Jack men älskar jag honom...
 
Ärligt talat.. Nej.
 
Jag älskar honom inte men jag har känslor för honom och dom kan jag inte neka till. Jag tycker om Jack, mycket men jag älskar honom inte. Fast jag vill fortfarande vara hans flickvän... tror jag...
 
 
-
 
 
"Fan Nikki jag ger upp!" skrek Martin frustrerat när jag vann ännu nen gång på PS3. Jag log stort åt hur Martin kastade kontrollen på soffan och gick fram och stängde av allt. 
 
"Åh Martin kom igen, TVn seriöst varför behövde du stänga av den också?!" frågade jag på skoj, Martin tog tag i min hand och drog upp mig. Jag skrek till och började skratta när Martin slängde mig över axeln.
 
"Vi ska ut" 
 
"Släpp ner mig!" skrek jag men det gick inte så bra då jag inte kunde sluta skratta.
 
 "Aldrig" skrattade han och bar ner mig till gräsmattan men stannade precis framför poolen. 

"Du skulle bara våga" röt jag med en spelad arg röst men kunde inte hålla mig för skratt. 

"Ska vi slå vad?" svarade han och inom ett par sekunder lät ett plums och jag var genomblöt. 

"Vänta du har något här.." jag simmade mot kanten och när han förskräckt tittade på sin arm om det var något kryp eller liknande såg jag min chans, hastigt flög min arm upp och innan han hann reagera drog jag tag om hans smala handled och snart var han också i vattnet. 

Magen krampade av allt skratt. 


-

"Mat!" ropade pappa och började duka upp på det stora matbordet, jag kom ner och satte mig på en av de svarta mjuka stolarna och tog upp min telefon.  2 meddelanden och en notis från TMZ, jag öppnade meddelandena. 

Från Chris: Hey lil lady! Vad gör du? saknar dig! :)

Från Alice: Hej Nikki! Ska du med ut ikväll? <3

Jag svarade på smsen och bestämde mig för att stanna hemma en fredagskvägskväll som denna med lite mys med familjen. 

"Snälla Nicole, lägg ifrån dig mobilen" sa mamma och satte sig mittemot mig, hon log.

"Jaja" svarade jag och la mobilen i knät. 

"Hoppas att ni är hungriga" sa pappa och gick ner för den lilla stentrappan och ställde maten på bordet. 

Hummerdoften spred sig i rummet och vi alla högg in. 

"Tack för maten" sa jag när jag var klar, jag sköt ut stolen och ställde disken i diskmaskinen innan jag gick in i vardagsrummet och slängde mig i skinnsoffan. 

Ska jag gå in på TMZ nu? Eller har dom bara ljugit ihop något igen? 

Jag bestämde mig för att öppna appen och nya bilder på Justin och Selena for upp på displayen. 

Igår sågs Justin Bieber och Selena Gomez i New York där de åt middag för att sedan hamna i en jättefajt, Selena lämnade resturangen men Justin var hack i häl. Han följde efter henne hem till henne och satt och skrek utanför hennes hus i 3 timmar tills hon tillslut öppnade. Senaste nytt berättar att Justin Bieber spenderade natten med Selena Gomez då han smet ut tidigt i gryningen. Är verkligen Justin förlåten efter de dåliga insidenterna? 

Spenderade natten..

Jag stängde ner appen och försökte tänka på annat, jag drog upp den vita filten över benen och tryckte på TVn. 

Spenderade natten... 

Ekade i mitt huvud om och om igen. 

Fan Nikki, du kan inte gilla Justin. Du ser ju, om han gillade dig skulle han aldrig spenderat natten med Selena. 

Ögonen tårades och jag förstod, förstod att jag var tvungen att prata med Justin när han hälsade på i morgon. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeeeer

Svar: Kommer snart! :)
xoxo
Cornelia och Sofia

2013-06-05 @ 19:30:59
Postat av: Selena

Cornelia din lilla skokare lägg in ett till kapitel :D <3

Svar: Kapitel 38 är klart och kommer ut inom några minuter :) /fiaXoxo
Cornelia och Sofia

2013-06-05 @ 19:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback