One Time Chapter 36!

När han hade gått hade jag inte alls någon lust att sova, för att få tiden att gå tog jag upp min mobil från nattduksbordet. Utan att direkt tänka på mig öppnade jag skvallerappen, TMZ. 

Mina ögon blev stora som tefat och hakan gapade stort av försvåning när jag såg vad det stod. 

Superstjärnan Justin Bieber har enligt en hemlig källa varit otrogen mot skönheten Selena Gomez, ja ni hörde rätt, underbarnet Justin Bieber bedrog sin flickvän! Och nte nog med det, källan berättar också att det förekom rökning av maruijana under nattens gång då han våldgästade en tonårsfest som hans vänner hade. Flickan som hade Justins uppmärksamhet sa att de inte hade sex utan att de bara utförde oralsex. Frågan är, ska vi tro på detta? Har den hårflippande baby-sjungande tonåringen övergått till en badboy ungdom? 


Fortfarande i chock stängde jag ner appen och ställde mig upp , jag tände lampan och ringde Justin. 

Det här måste han förklara.



 


Justins Perspektiv: 

Det irriterande ljudet som just nu var min ringsignal väckte mig, klockan var tre på natten här och jag funderade på att inte svara men när jag såg bilden på Nikkis vackra ansikte lysa upp på displayen tvekade jag inte en sekund, jag gäspade innan jag tryckte på Svara.

"Hey, shawty" sa jag och försökte att låta pigg, ett försök som dessväre misslyckades.

"Sov du?" frågade hon och jag kunde höra hur hon skämdes lite för att ha väckt mig. 

"Njae, inte längre" skrattade jag. 

"Alltså Justin, vad fan håller du på med? Förlåt men är det sant det som står på TMZ? frågade hon och så fort hon hade uttalat meningen frös blodet i mina ådror och jag blev stel. 

Vad fan hade papparazzijävlarna skirivt nu? 

"Vänta..." sa jag lite frånvarande för att gå in på appen och läsa. 

"Fan.. jag.. jag kommer inte ihåg nånting" sa jag när jag hade läst den nyskrivna artikeln. 

Justin du vet sanningen, du tänkte på Nikki, säg det! 

"Jag eh.." började jag men ångrade mig så fort de första orden hade ploppat ut. 

"Vad?" suckade hon. 

"Förlåt" sa jag ärligt och drog handen genom håret. 

"Det är inte det, jag vill bara inte att du ska råka illa ut" sa hon och jag kände att hon verkligen menade det. 

[Flashback] 

"Åh Justin" stönade hon och rörde rytmiskt på höfterna. Jag höll säkert på med min tunga och fingrar i minst en timme. 

"Justin, på riktigt nu" sa hon irriterande, jag stod inte ut med hennes gnälliga röst. 

"Shut up!" väste jag och jag visste hur jag blev av alkohol. 


Hon lyssnade som tur var på tillsägningen men gav sig inte helt, hon försökte dra av mig min tröja och byxor och visst, hon låg helt naken här i mörkret men en tanke slog mig. 

Vad håller du på med? Det här är inte du. Gå hem och lägg dig, ingenting bra händer efter klockan två på natten. 

Jag vaknade upp ur transen och skakade på huvudet, jag lyfte bort mitt ansikte från hennes kön och gick därifrån. 

"Men vafan, vart ska du? Du måste fortsätta det du avslutade" gnällde hon argt. 

"Jag har flickvän, fö..förlåt" sa jag uppgivet och vandrade ut. 

"Kom tillbaka och fortsätt med det du har påbörjat!" hörde jag hur hon ropade från det lilla sovrummet. 

Ut i mörkret stapplade jag ut och la mig på parkbänken där jag somnade.

[Flasback slutar] 

"Vad gör du i helgen?" frågade jag med en förhoppning i rösten. 

"Inget, jag skulle åkt till Jacks sommarland men han hade tydligen en viktig match då så det blev inställt, själv?" sa hon med en lite nedstämd röst. 

Vänta va..? Hade inte dom? Jag trodde att Nikki och Jack hade gjort slut efter alla hemskheter han hade gjort mot henne. 

Jag skakade av mig den lustiga avundsjuka känslan och blev mig själv igen. 

"Jag kan komma och pigga upp dig om du vill, shawty?" sa jag och slickade mig om läpparna innan jag log nöjt för mig själv. 

"Visst" svarade hon. 

Vi fortsatte prata om allt möjligt i säkert två timmar innan jag sa att jag var tvungen att sova lite innan det blev morgon, vi sa hejdå och jag la ner mobilen bredvid mig igen. 

Den tjejen kunde verkligen få mig på bättre humör.  

-

Jag vaknade upp av ett sms från Selena. 

Från Selena: Hej babe, kan vi mötas någonstans? Jag är i närheten, eller du är i New York va? <3

Till Selena: Hej boo :) Ja det är jag, ska vi ses på Oxford Street ikväll då?<3 

En klump spred sig i magen, genast hoppade jag upp och klädde på mig ett par svarta byxor och ett svart linne, jag drog på mig en silverkedja över halsen och en svart keps med ett blått 'K' på. Jag satt och spelade tv spel i några timmar, pratade med Ryan och Chaz i telefonen och sen spelade jag lite fotboll med Kenny och Scooter.
När klockan hade slagit halv sju stoppade jag ner min mobil i fickan och hoppade ut ur bussen för att ta min vita bil till Oxford Street.

-

"Hej älskling!" sa Selena när hon såg mig, jag sken upp och tittade på henne. 
Herregud vad vacker hon var, det korpsvarta håret var lite lockigt och hennes bruna busiga ögonen tittade på mig kärleksfullt. Jag sken upp och log. 

"Hey babe" sa jag och placerade mina händer på hennes midja samtidigt som jag drog henne tätt intill mig, hon la armarna runt min hals och pressade sina fylliga läppar mot mina. 

"Hungrid?" frågade hon när hon hade avslutat kyssen, han backade och tog min hande för att leda mig in på en kinesisk lyxresturang.  

"Vad vill du ha babe?" frågade jag och lekte lite med våra sammanflätade fingrar. 

"Sushi" svarade hon lite nonchalant och la ifrån sig menyn. 

"Justin.. Vi måste prata" sa hon när vi nästan hade ätit upp. 

Åhnej..

"Du vet att jag alltid kommer älska dig och du är min första kärlek..."

Nu kommer det..

"Men.."

Oherregud, hon kommer säga det


"Men jag gillar inte att du knarkar" sa hon och lyfte blicken så hon nu tittade mig rakt in i ögonen. 

"Selena, älskling.. Det var ett misstag och jag.. jag har haft det jobbigt på sista tiden" försökte jag och rynkade ihop ögonbrynen. 

Hon tittade ner i sin telefon och en blick av ilska tittade upp på mig några sekunder senare. Hon ryckte ifrån sig handen som hon hade hållt i min över den vita duken som låg på bordet. Jag tittade ner på min halvätna mat som låg på tallriken.

Jag lovar, om jag skulle fortsatt att titta henne i ögonen skulle hon nog få huggtänder och äta upp mig istället för den stackars fisken 

"Har du... har du varit otrogen?" Ilskan från hennes röst gjorde mig ärligt talat rädd, men jag kunde se hur förkrossad hon var. 

"Förlåt, det hände inget jag lovar jag var påverkad av..."

"Skyll inte det här på alkoholen och knarket, ingen tvingade dig att dricka eller röka. Jag.. jag kan inte fortsätta" sa hon nu med gråten i halsen. 

"Förlåt... Du vet att jag älskar dig och.. du.." började jag, mina ögon tårades. Jag klarade inte av att se en tjej såras, jag hade lovat mig själv att aldrig göra en tjej ledsen då jag hade sett hur min mamma led när jag var liten. 

"Justin... nej" sa hon och torkade bort en tår med hjälp av servetten som låg placerad bredvid den snittsiga tallriken. Därefter reste hon sig upp och jag var inte långt efter, jag följde henne ut och hon halvsårang iväg till sin bil och jag satte mig i min bil. 

Du är en idiot, Justin! 

Tänkte jag och bankade pannan i ratten, hennes bil körde iväg och jag körde efter, jag kunde ju inte lämna henne nu. 

"Selena,vänta!" Jag stängde av motorn och hoppade fort ut ur bilen, förtvivlat sprang jag efter henne men hon han stänga porten innan jag kom in. 

Hon lämnade mig ute på gatan, omgiven av nyfikna papparazzis, men jag brydde mig inte. Selena skulle jag inte bara lämna såhär, nu när hon är så ledsen. 

"Selena, jag vet att du är där, förlåt. Jag älskar dig!" ropade jag och bankade förtvivlat på grinden. 

"Jag kommer inte åka hem förrns du antingen släpper in mig eller kommer ut hit och pratar om det" fortsatte jag och skriken blev ljusare då jag var tvungen att hålla tillbaks gråten. 

"Justin! vad har hänt? Har hon fått reda på att du var otrogen? 

"Justin, kolla hit!" 

"Skulle ni inte ha en romantisk middag? Vad hände?" 

Frågorna flög runtomkring mig och blixtarna från de massiva kamerorna bländade mig. 

Några timmar senare öppnade hon porten och jag vaknade till och smet snabbt in. 

"Selena, babe..." jag placerade mina händer på hennes kinder.  Hennes bruna ögon var rödsprängda och ögonfransarna ihopklibbade. 

Fan Justin, se vad du har gjort! 


"Justin..." snyftade hon och mötte min blick. 

"Jag lovar gumman, det hände inget" jag visste att jag ljög lite men jag var tvungen, jag stod inte ut med att se henne såhär ledsen. 

Innan jag hann reagera så pressade hon sina läppar mot mina, de smakade salt. Vi fortsatte hångla och hon hoppade upp på min höft, jag bar henne in i huset och vi la oss i hennes dubbelsäng där kyssandet utvecklades och ledde till något helt annat. 

"Visa att du älskar mig" stönade hon och drog av sig sin BH. 

Vi älskade mestadels av natten men mina tankar gick ändå till Nicole, jag kunde inte hjälpa det. 

Du är en skitstövel Justin.. Tänkte jag och somnade utmattat med Selena vilandes mot mitt bröst.

Hejhej! Visst har vi varit duktiga på att uppdatera? ;) Det här är vårt andra kapitel idag! applåd på det! haha nej men vi tycker att ni har blivit bättre på att kommentera OCH statistiken har blivit bättre! Tack så jätte mycket och ja... fortsätt läsa! :D 

xoxo cornelia&fia


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEER

Svar: I morgon eftermiddag! :) Xoxo
Cornelia och Sofia

2013-06-04 @ 21:14:12
Postat av: Bogren

Justin och Nicole sitter i ett träd..xD nej men kapitlet var grymt bra! båda två! :D<3

Svar: hahaha, tack! :D Vad bra:)<3
xoxo
Cornelia och Sofia

2013-06-04 @ 21:42:47
Postat av: biebersfru

skitbra meeeeeeer läs min novell

Svar: Tack! :) Ja vi läser den!
xoxo
Cornelia och Sofia

2013-06-05 @ 14:51:02 / URL: http://justinnovell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback