One Time Chaper 35!

Rummet var relativt nersläckt och jag kunde bara se konturerna av hennes ansikte och kropp, hon började smeka mig och kyssa mig på nacken, mina händer vandrade överallt på henne. 
Hon tillfredsställde mig väldigt bra men efter ett tag slutade hon. 

"Din tur, Justin" Bara hon nämnde mitt namn fick mig att rygga tillbaka, vad höll jag på med?

Jag började röra mig mot hennes kön, min tunga lekte med hennes sköte. 

Justin lägg av, du är inte typen som bedrar din flickvän! 

Jag slog bort tanken. Kunde jag aldrig få vara lycklig? 


JUSTIN SLUTA! 

Huvudet exploderade snart. Hjärnan har rätt, jag är inte typen som är otrogen och det vet jag. Men då kommer nästa fråga... Hur ska jag ta mig ur det här?




Nikkis Perspektiv:


"Lova att hälsa på snart igen!" sa jag och kastade mig runt Alec's hals. 

"haha men Nic, jag bor ju bara fem minuter ifrån dig" svarade han lugnt och fnyste lite då han hade fått mitt hår rätt i ansiktet. 
 
"Vänta..va?" Frågade jag med hakan säkert ner till knäna. 
 
"Överraskning!" Ropade han och skrattade lite.k
 
Jag kunde inte tro mina öron, Alec bodde här i Florida igen. Ett glädje rop flög från mina läppar och jag kastade mig om alecs hals igen. Han skrattade och ett harklande hördes bakom. Jag släppte honom och kikade bakom Alec och där stod ingen mindre än Chris. Alecs ögon spärrades upp och jag log. 
 
"är det där lil twist?" Viskade han häpet med munnen uppflugen. 
 
"Yep" skrattade Chris lite och vilade på ögonbrynen.
 
"Jag tror att han kan höra dig" viskade jag på skoj tillbaka. Alecs ansikte blev lite rött men försökte dölja det med hjälp av att snabbt kika åt ett annat håll. 

"Men... vi ses då" sa han innan han gav mig en hastig kram, ett oskyldigt leende lekte på hans läppar innan han vände sig om, nickade lite till Chris och klev ut genom ytterdörren. 

"Så... det var pinsamt" skrattade Chris lite lågt och kliade sig i nacken. 

"Haha... men heeeej!" svarade jag entustiastiskt och slängde mig runt hans hals, han skrattade och kramade tillbaka. 

"Lust att gå på en liten promenad?" han vickade på ögonbrynen och drog upp sina mörktonade solglasögon över näsryggen igen.

"Visst" svarade jag med ett leende och drog på mig mina skor och en skinnjacka. 

Vi bestämde oss för att gå ner mot stranden, den avskiljda stranden det vill säga, det fanns ingen sand utan bara halvstora omysiga stenar. Men vi ville ju inte dra till oss uppmärksamhet så det fick duga. Det var en stark doft av havsgräs och 

"Hur är det?" frågade han och drog av sig sina solglasögon samtidigt som han satte sig på en stor stenbumling som var placerad precis vid kanten av ett stort berg. Vågorna kluckade precis vid stenkanten och han drog upp knäna lite feminint då han absolut inte ville bli blöt om fötterna. Jag skrattade åt honom, han såg så löjlig ut där han satt och flinade, med knäna uppdragna till hakan. 

"Vad menar du?" svarade jag oskyldigt och ställde mig framför honom för att sedan hoppa upp bredvid honom, jag följde hans exempel och drog genast upp knäna då det stänkte vattendroppar och vitt skum från det stora öppna havet. 

"Du vet.." började han med en försiktig ton för att inte verka för på. 

"Jo men.. det är väl okej. Jag vet inte var Ju..Jack och jag står just nu men.. det var ju inte hans fel och ja.." 

"Väntaväntavänta... tänkte du säga Justin?" frågade han och tittade mig rätt in i själen, hans ögon lyste av busighet och leendet lekte på läpparna. 

Fan, varför skulle du säga fel? Justin gillar inte mig du måste sluta tänka så, du har Jack! 


"N..näeee.. jag sa Jack" skamset slog jag ner blicken i marken för att inte bli röd i ansiktet. När blodruset i min pumpade kropp hade lugnat sig tittade jag upp igen, han hade en listig blick. 

"Och det där med Jack, du vet vad jag tycker om honom. Det var inte ditt fel och han är en skitstövel!" sa han och den busiga blicken förvandlades snabbt till en blick av hat och avsky. 

"Men han älskar mig och när vi är tillsammans tar han hand om mig som ingen annan gör, han får mig att känna mig speciell. Dessutom slår han mig bara om jag..." 

"Om du vadå?" avbröt han, fortfarande med en irriterad röst. 

"Om jag har spenderat tid med dig eller Justin, mest Justin då det står mer i tidningarna om att jag och han har något sorts kärleksförhållande.." svarade jag. 

"Men förfan Nikki, han förtjänar inte dig!"  Nästan skrek han ut, hans ansikte var bara några centimeter från mitt och jag kunde känna spottet från hans mun när han väste på mig. 

"Sluta! Han älskar mig och jag... jag älskar honom! 

Eller? Visst gjorde jag det? 

Skrek jag tillbaka av ren reflex, blodet rusade i min kropp och nu brydde jag mig inte om att jag blev blodröd i ansiktet. 
Jag hoppade ner från stenen och började halvspringa upp från stenstranden för att ta mig upp till asfaltsgatan för att sedan kunna vandra hem igen. 

"Nikki, vart ska du?!" ropade han och hoppade ner från stenen, oron i hans blick visade en antydan på orolighet och ängslighet. 

"Hem" svarade jag kyligt och vände mig mot vägen igen. 

"Vänta jag kommer med dig..." han började småspringa efter mig tills jag vände mig om och spände blicken i honom. 

"Utan dig" tillade jag och gick med bestämda steg därifrån. 

Chris Perspektiv: 

Fan, jag menade inget illa. Det var ilskan som tog över hand och jag menade inte att låta otrevlig mot Nikki, hon var trotsallt den jag brydde mig mest om i mitt liv just nu. 



Med tunga steg började jag gå bort mot en pub, på glasdörren satt en liten skruvad text som visade att puben hette Drink It, jag öppnade dörren och klev in. Värmen gjorde att jag var tvungen att ta av mig min gråa hoodie och glasögonen, jag slog mig ner precis vid baren och beställde en öl. 

Det var tomt här inne, en lite halv överviktig man med ölmage satt till höger om mig och tittade på någon fotbolls match som dessutom var i repris, lite längre bort satt två uppklädda tjejer och killar som jag antog var på parmiddag. Några människor satt vid de stora fyrkantiga fönstrena och knaprade på pommes frites. 

Ingen la märke till att det var jag, Chris eller mer känd som Lil Twist, vilket jag tyckte var skönt. 

Jag satte ölflaskan mot munnen och drack några klunkar, därefter drog jag med utsidan av handen bort vätskan som hade fastnat över läppen. 

Hur ska jag fixa det här med Nikki?  var det enda som for genom mitt huvud. 

Nikkis Perspektiv: 

Jag slängde mig på sängen med ansiktet nerborrat i kudden. Jag vet att Chris inte menade något illa men jag kan inte fatta att han sa sådär om Jack, jag menar, han är min pojkvän och vi är kära. 
Jag plockade upp min telefon och tryckte mig in på meddelanden. 

Till Jack: Hej.. kan du inte komma över? :)<3 Saknar dig! 

Jag tryckte på skicka och snart flög smset iväg, 20 minuter senare vibrerade min telefon. Jag flyttade bort blicken från TVn och lyfte upp mobilen, besviket läste jag smset. 

Från Jack:  Nej jag är med fotbollskompisarna, vi ska ut. Sorry! 

Okej, jag antar att han måste på göra lite grejer med sina kompisar. 

"Nikki" en knackning hördes på min rumsdörr och in klev Martin när jag svarade 'kom in'.

"Det är någon här som vill prata med dig" svarade han och log innan han flyttade på sig och in kom Chris, i hans hand höll han i en ljusbrun liten nalle som höll i ett hjärta, jag skrattade åt den fåniga presenten men kände mig verkligen älskad, han hade köpt den för min skull.

"Nikki förlåt, jag hade inte tänkt att dagen skulle bli såhär och jag... jag menade inget illa mot dig det är bara det att.. jag vill inte se dig sårad" sa han i ett enda andetag.

Jag reste mig upp från sängen och kramade honom hårt och länge.Jag släppte taget och tittade på honom innan vi båda började skratta.

-

"Nikki, vakna" en mjuk mansröst hördes och jag öppnade sömnigt ögonen.

"Va..vad är det?" frågade jag lite otydligt.

"Jag ska åka nu"

Genast förstod jag att det var Chris och själklart hade jag lyckats somna efter vi hade kommit in från att ha varit och badat nere vid havet, den här gången vid en riktig sandstrand.

"Nej, måste du verkligen?" jag tittade på honom och putade med underläppen.

"Sorry, lil lady. Jag har show i morgon och jag måste tillbaks till hotellet ikväll, vi flyger till Atlanta i morgon bitti" svarade han och kramade om mig, jag kramade tillbaks hårt och tackade för dagen och för att han verkligen fanns där för mig. Vi sa hej då innan han försvann ut genom dörren.

När han hade gått hade jag inte alls någon lust att sova, för att få tiden att gå tog jag upp min mobil från nattduksbordet. Utan att direkt tänka på mig öppnade jag skvallerappen, TMZ. 

Mina ögon blev stora som tefat och hakan gapade stort av försvåning när jag såg vad det stod. 

Superstjärnan Justin Bieber har enligt en hemlig källa varit otrogen mot skönheten Selena Gomez, ja ni hörde rätt, underbarnet Justin Bieber bedrog sin flickvän! Och nte nog med det, källan berättar också att det förekom rökning av maruijana under nattens gång då han våldgästade en tonårsfest som hans vänner hade. Flickan som hade Justins uppmärksamhet sa att de inte hade sex utan att de bara utförde oralsex. Frågan är, ska vi tro på detta? Har den hårflippande baby-sjungande tonåringen övergått till en badboy ungdom? 


Fortfarande i chock stängde jag ner appen och ställde mig upp , jag tände lampan och ringde Justin. 

Det här måste han förklara.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskaaaaar din novell!

Svar: Tack så jättemycket! :D
xoxo
Cornelia och Sofia

2013-06-04 @ 20:14:05
Postat av: biebersfru

OMFB skitbra meeeeeeeeeeeeeeeeer

Svar: haha, tack så mycket! Ja det kommer nog ett till ikväll! :)
xoxo
Cornelia och Sofia

2013-06-04 @ 20:27:26 / URL: http://justinnovell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback