One Time Chapter 79!

"Hörde du vad jag sa?" röt han, hans ögon var mörka och blixtrade till. Jag insåg nu att han hade stannat bilen vid sidan av kanten. 

"Ja..aj släpp mig.." kved jag och han släppte mig, han fyttade sig tillbaka och fokuserade på vägen igen. Vi var tysta resten av resan. 

-

"Nikki, baby. Vi är framme" sa han glatt när han svängde in på en uppfart. Huset var hyfsat stort, vitt och perfekt läge mot stranden. 





Nikkis Perpsektiv: 


Vi klev in i den stora hallen, det doftade... målarfärg och... mat? 
Jag vände mig om och såg Jacks belåtna ansiktssuttryck

"Gå in i köket, det är där framme till höger" sa han leendes och pekade längre ner i hallen. Nyfikenheten tog över mig och jag trippaade genast in till köket, det var perfekt. Köket var stort, vitt och luftigt med svarta köksbänkar. Köksbordet var dukat och maträtter va upplagda på vita tallrikar med en snittsig guldkant på. 

"Jack!" utbrast jag och drog in den underbara doften. 

"Gillar du det?" frågade han och ställde ner mina väskor på golvet. 

"Du är romantiskt!" svarade jag och kastade mig runt hans hals, han skrattade och kysste mig på pannan. 

"Nu är jag hungrig, vi äter" sa Jack och släppte kramen, han klappade sig lite på magen innan vi gick och satte oss. 

"Vad ska vi göra sen?" Frågade jag och svalde den sista tuggan av oxfilén. H
an är så omtänksam och gullig, min Jus...Jack. Jack.

"Haha, lugna dig. Klockan är tio och..." började han men jag avbröt honom.

"Kan vi inte gå ut? Eller...ÅKA BÅT!!" nästan skrek jag och Jack ryggade tillbaka. 

"Älskling, kan vi inte bara mysa?" frågade han och vickade på ögonbrynet. 

"Snääääääälla" bad jag och gjorde den berömda puppy eyes blicken.

"Okej då.." svarade han och ryckte på axlarna innan han log brett och ställde sig upp. 

"Ma'am" sa han artigt och sträckte ut sin hand, jag tog den och han flyttade sin hand till min midja. 

"Du är så vacker" viskade han i mitt öra och kysste mig på kinden samtidigt som vi gick ut till bryggan där deras vita motorbåt låg och kluckade. 

"Fan, jag glömde nycklarna. Jag kommer snart" svor Jack och joggade upp till huset. 

Ensam stod jag där på bryggan och stirrade ut över det öppna havet, solnedgången gjorde att havet glittrade. 

Tänk om Justin var här, min älskade Justin. Han skulle stå bakom mig och hålla om mig på bryggan, med sitt huvud på min axel, viska söta saker i mitt öra och vi skulle kyssas igen. Kyssen som jag inte hade känt på allt för lång tid. Nikki sluta! Du är med Jack och Jack älskar dig, han skulle aldrig såra dig. Ni är menade för varandra. 

"Nikki?" Jag vaknade ur min dagdröm pågrund av att Jack ropade på mig. När jag vände på mig stod han redan i båten och skulle precis vrida om nyckeln. 

"Ska du med eller?" Retades han och blinkade med ena ögat. Gash vad han var söt!

"Ja, ja jag kommer!" gnällde jag och fnissade lite efteråt. Jag hoppade in i båten och vi körde iväg. Båten studsade på vågorna och jag kunde inte göra annat än att njuta. Jag satt längst fram och det kallla vattnet forsade över mina fötter efter varje våg. Det var underbart. 

"Nikki, jag fryser ihjäl! Kan vi köra hem? Vi har åkt i en timme" ropade Jack och bromsade in båten. Jag ville inte åka tillbaka, jag älskade känslan att vara tyngdlös, att kunna åka fort och känna vattnet studsa över mina fötter. 


"Okej" svarade jag uppgivet och vi körde tillbaka. 

"Usch vad jag fryser!" Utbrast Jack så fort vi kom in och då insåg jag att han bara hade en vit tshirt och ett par röda shorts på sig, och här är jag i jeans, linne och en munkjacka. 

"Ska vi kolla på tv?" frågade jag och han nickade, vi gick in i tv rummet och såg på något matlagningsprogram. 

Plötsligt stängde Jack av TVn.

"Hörrö! Jag tittade faktiskt på det där!" gnällde jag. 

"Jag fryser, men jag vet en sak som gör att man blir varm..." sa Jack mystiskt och la en arm runt mina axlar. Plötsligt kände jag hur hela magen knöt sig, jag ville kräkas och jag vet inte varför. men jag antar att Jack vill det och han har gjort så fina saker för mig och jag..ja.

"Kom hit" befallde han med en sockersöt ton och lyfte upp mig på hans knä. Han började kyssa min hals och jag gjorde allt för att tänka å annat, lugna mig. 

"Känns det bra?" flåsade Jack samtidigt som han drog av mitt linne över huvudet. Jag nickade till svar.

"Vi måste nog göra det här ordentligt, inte på en soffa liksom" sa han och lyfte upp mig, sittand. Sen tog han min hand och ledde mig till det gigantiska sovrummet. Den stora sängen dominerade rummet och Jack kastade ner mig så jag träffade dom fluffiga täckerna. Han började kyssa mig igen och jag ställde in auto pilot. Tårarna brännde innanför ögonen men jag blinkade bort dom innan han hann se. Jag gör det här för Jack. 
 
För Jack...
 

-
 
 
"Tack babe du var fantastisk" mumlade Jack och kysste mig slabbigt en sista gång, därefter hoppade han upp och tog på sig ett par topman kalsonger. Jag nickade och drog täcket närmare min kropp, gjorde allt för att inte bryta ihop framför honom. 
 
"Jag ska åka och köpa lite frukost och sånt då vårand stärdeska inte hade köpt rätt saker" sa han irriterat och jag nickade igen. När han hade klätt på sig tog han två steg och kupade mig axel i sin hand. Han förde upp mig sittandes och kysste mig på pannan.
 
"Jag tycker om det här, du har alltid på dig det den senaste tiden" sa han och höll ett halsband mellan tummen och pekfingret. Justins halsband. Det vi köpte tillsammans, fast det vet ju inte Jack. Hans studerade framsidan lite till och jag tackade gud att han inte vände på det då Justins namn stod på baksidan.
 
 
"Älskar dig" sa han snabbt och gick ut, fotsteg hördes gå genom köket och bort mot dörren. När han gick ut låste han och jag satt kvar, ensam. 
 
Då bröt jag ihop. 
 
Allt jag hade känt forsade ur mig och skakigt klädde jag på mig och hämtade min mobil. 
 
Jag var inte redo. 
 
Men vem ska jag ringa? Så fort jag såg hennes nummer tryckte jag på den gröna knappet. 
 
 
"Hej babe jag saknar dig!" skrek Alice ut ur den lilla högtalaren. Men jag snyfftade bara tillbaka.
 
"Nikki vad har hänt?" frågade hon oroligt och jag snyfftade igen, högre. 
 
"jag var inte redo" mumlade jag fram. 
 
"Inte redo för vad babe?" sa hon lugnt.
 
"Jack..han ville och jag ville inte igentligen men han ville ju så, så jag tänte...men jag var inte redo" viskade jag och Alice drog efter andan. 
 
"Shh, det är lugnt...Nikki jag vet att det verkar hopplöst precis nu men ta bara ett lugnt andetag så ska du se att det  blir bra. Men babe gör aldrig om det ifall du inte vill" sa hon och jag tog djupa andetag och blodet slutade pumpa så högt och tårarna slutade rinna som ett vattenfall. 
 
"Okej tack Alice" mumlade jag och efter hon försäkrade mig om att jag kunde riga när som helst sa vi hej då och jag satte mig på golvet. 
 
Halsbandet, Justin hade säkert inte det längre, jag är verkligen patetisk. Varför kan jag inte släppa Justin? 
 
Mitt sår började svida och när jag lyffte på min tröja och sen bandaget var det rött. Så jag plockade upp spriten och tvättade mitt sår. Det sved som attan men när jag klar såg det bättre ut och jag gick ut ifrån badrummet. Ytterdörren låstes upp och jag gick till dörren. Jag kom hem med massor utav frukt.
 
"Hej sexy, byt om vi ska till stranden" sa han glatt och jag log lite smått. 
 
"Men jag kan ju inte bada" sa jag förvirrat och pekade på mitt sår, Jacks ögon mörknade lite men blundade i någon sekund innan han öppnade dom igen och log så man såg alla vita tänder. 
 
"Men du kan ju sola, du behöver lite sol...vampyr" sa han på skoj och puttade lätt på min axel. Jack sa åt mig att gå upp och sätta på mig min bikini så det var vad jag gjorde. Den han hade valt passade konstigt nog, hmm jag måste ha gått ner i vikt. Fast den var fortfarande lite för liten över brösten och hela bandaget fick min kropp att se konstig ut. Men om Jack vill gå till stranden då är det dit vi ska. Så över min rosa bikini satte jag på mig mitt linne med ett peace tecken och korta shorts. Och när jag kom ner igen hade Jack redan bytt om, eller tagit av sig sin tröja då han hade haft bahshorts på sig innan. 
 
"Redo?" frågade han och jag nickade, det ordet fick mina ögon att svida till men jag brydde mig inte. Jack gav mig en strandväska och jag tittade på honom men tog imot väskan.
 
"Ja men Nikki jag kan ju inte bära en tjej väska" sa han och skrattade, jag skrattade med honom och vi gick ut. och iväg till stranden.
 
Promenaden tog runt tjugo minuter och Jack var gullig hela tiden, han tog kort på oss, mig ch husen runt oss hela tiden och sa hela tiden att jag var fin. 
 
Väl på stranden så hittade vi en bra plats att lägga oss ner på och Jack sa att han skulle köpa en glass åt sig. Jag la mig ner, fortfarande med kläderna på mig och lät solens strålar bränna mot mitt skinn. 
 
"Nikki!" skrek en välkänd röst och jag satte mig upp. 
 
Chris!
 
Och Josh Hutcherson?
 
Vanessa Hudgens, Selena och ingen mindre än...
 
Justin Bieber...
 
 

 
Förlåt nästan en hel vecka det är ju inte...jag vet inte ens vad jag ska säga men nu har jag inte kollat kapitlet för att jag hinner inte precis nu men ska be sofia göra det sen kanske men ja förlåt igen... 
 
 

Kommentarer
Postat av: jasmina

ommggggggggggggg sjuktbra meeeeeeeeer, Shiiitttt du är gryymmmm när kommer nästa kapitel???

2013-08-24 @ 22:45:32 / URL: http://www.justindrewnovell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback