One Time Chapter 76!

"Hon heter Mary och Martin, hon är sju år äldre än dig...det skulle aldrig hända" sa jag på skoj bitchigt och hans vänner gjorde 'uuuuuh' ljud och slog honom på skoj. Jag tog Marys hand och drog med henne upp till mitt rum. 
 
"Förlåt för honom..för mycket hormoner" skyllde jag på och Mary började skratta. 
 
"Fint rum" sa hon och tittade runt i mitt rum. 
 
"Tack, så det är två timmar tills vi ska åka, ska vi göra oss i ordning?" 
 
 

 
Nikkis perspektiv: 
 

Mary ville bara ha sitt hår i en toffs men sminket fick jag fixa och inte för att skryta men...hon såg fantastisk ut! Fast det gör hon ju alltid. 
 
"Du är så fin" sa jag och shasade upp henne och iväg till spegeln. Hon följde med och log stort när hon såg sig själv. Mary blev bara finare när hon log, vilket hon inte gör så ofta.
 
 
 "Tack Nikki" sa hon och kramade om mig jag kramade tillbaka och eftersom hon redan var superlång och hade klackar på sig var jag mer än ett huvud kortare än henne. 
 
"Nu ska jag fixa dig" sa hon och drog med mig till stolen hon nyss satt på. Den var fortfarande varm och medan Mary hämtade nya hårnålar pillade jag med mitt nagellack. 
 
När hon kom tillbaka började hon ta slinga för slinga och rulla upp håret till slutet utav huvudet för att fästa fast det med en hårnål. Så gjorde hon med allt hår förutom luggen som fick ligga på vardera sida. Den lockade hon lätt med borstade ut så det såg 'messy' ut som hon sa.
 
Sminkningen var det vanliga med kajal, det var ett tag sen jag hade kajal men det var ju trots allt min signatur look. 
 
Mary hjälpte mig med klänningen då hon inte ville förstöra sitt mästerverk, så hon fick helt enkelt hjälpa mig. Jag var helt nöjd med min kropp så varför skulle jag skämmas över att Mary såg mig liksom? När vi var färdiga efter mycket problem gick jag till spegeln och jag älskade vad jag såg.
 
Klänningen var mer perfekt nu än vad den var i affären och jag kunde inte sluta stirra på hur guldet glittrade i ljuset. Jag vände mig om och ryggen var lika fin som resten utav klänningen. Jag gjorde rätt i att köpa den och inte kan Jack bli arg för att jag har den på mig.
 
"Så ska vi gå?" frågade jag och Mary sa ett 'mm'. Vi gick ner för trappan och in till TV rummet, Martin och hans två vänner var helt inne i fifat så jag knackade honom på axeln. 
 
"Martin, vi ska gå nu sover dom här" sa jag och pekade på dom två storögda killarna på vardera sida utav Martin "hemma hos oss eller blir du ensam ikväll?" fortsatte jag.
 
"Om du kommer tillbaka inatt stannar vi här" sa den ena med mörkare hår och ljusbruna ögon, nästan som Justins...
 
NEJ våga inte komma in i mitt huvud!!!
 
"Pfft du är för ung för mig" sa jag och flinade.
 
"Men Nikki Mary här är 23 och Chris 20 John är 16 så han är bara två år yngre än dig medan Chris är tre så du och John kan helt klart dejta" sa Martin på skoj och fick John att nicka ivrigt. 
 
"Japp för du vill ju verkligen höra mig och John din vän här låta" sa jag och imiterade höga stöningar och Martin såg genast äcklad ut. John tittade ner på sina jean och jag kan bara tänka mig vad som går runt i hans huvud...
 
"Okej jag tar tillbaka vad jag sa dejta inte någon utav mina vänner. Någonsin!" sa han skarpt och jag skrattade, Mary skrattade så mycket att hon fick hålla sig för magen. 
 
"Ja iallafall vi går nu" 
 
Vi gick till Caspars hus och där stod Alice redan ute och väntade på oss, vi fick varsin kram utav henne innan vi trippade över stenarna i våra klackar till bilen. Caspar hoppade in och han körde till Jacks hus. 
 
Du är verkligen fin, jag älskar din klänning" sa Mary och log mot Alice, ett leende spreds över hennes ansikte utav komplimangen.
 
 
"Min älskling är alltid fin" sa Caspar och blinkade åt Alice som blev rosa om kinderna. Jag startade radion och slutet på Blow med Ke$ha spelades och vi höjde och sjöng med i slutet på texten.
 
"Det där var blow med Ke$ha och nu kommer våran egna badboy Justin Bieber med beauty and a beat" 
 
När hans musik började spelas stelnade jag till och alla i bilen blev tysta, Alice gav mig en blick genom backspegeln och Caspar tittade på mig med sorgsna ögon. Mary visste inte ens att jag hade dejtat Justin så jag ville inte ställa till med en scen i bilen. Men jag var obekväm som attan. 
 
"Caspar kan du byta kanal Nikki är ju inte bekväm med att lyssna på Justin" sa Mary och jag tittade på henne med stora ögon.
 
"Vet du att.." sa jag och lät meningen dö ut.
 
"Nikki jag bor inte under en sten, men jag bryr mig inte om det där. Du är min vän och jag skulle aldrig dömma dig och du vill inte lyssna på hans musik så jag förstår inte varför vi gör det" sa Mary och gav mig ett svagt leende, Alice bytte kanal och jag la mitt huvud på Marys axel. 
 
"Tack" viskade jag och hon kramade min hand. Alla fortsatte att prata som vanligt och strax var vi framme vid Jacks och Caspars vän Andrews hus. Det var verkligen gigantiskt. 
 
"Så det här är Andrews hus" sa jag när vi hade hoppat ut. 
 
"Det är typ 20 gånger så stort som min lägenhet!" utropade Mary och stirrade sig omkring med stora ögon. Jag har varit på fest här ett tiotal gånger så jag visste vägen runt huset och gick direkt in. 
 
Musiken dånade runt i huset och jag hörde skrillex spelas. Tjejer i lyxiga, slampiga klänningar och killar i dyra märkeskläder dansade och drack överallt. Direkt hittade jag Jack bland alla svettiga kroppar. 
 
"Jack!" skrek jag och han vände sig om med ett leende på läpparna. Det försvann lite när han såg mig och han ögon mörknade lite men blev snabbt till sin vanliga färg igen, han gick mot mig och kysste mig hårt på läpparna. Han hade en skinnjacka i handen och en grå tshirt med blåa shorts på sig. Han var verkligen snygg.
 
Men inget i jämörelse till Justin....
 

Kan jag inte hålla ett enda löfte till mig själv?
 
"Hej Jack" sa jag för att få mig på andra tankar än Jus- ehh han
 
"Hej babe...vad har du på dig?" frågade han och tittade på mig hungrigt. 
 
"Visst är den fin" sa jag och log, mina händer drogs över det lena matrialet. 
 
"Fin..nja..sexig fan ja vad den är sexig...lite för sexig Nikki vet du hur många killar som äter upp dig med ögonen det är typ ögonvåldtäckt!" sa han men som att försäkra honom att jag inte brydde mig kysste jag honom, hans händer smög sig ner till min rumpa och pressade mig mot hans hårda överkropp. Jag kunde nästan se magrutorna genom det mörka tunna tyget. Någon harklade sig bakom oss när jag vände mig om stod Mary där och flinade. 
 
"Åh Jack det här är Mary" sa jag och presenterade dom två till varandra. Dom hälsade och precis när jag skulle fråga vad Mary ville ha att dricka kom någon tjej jag aldrig sett förut. 
 
"Mary?" frågade hon med en hög röst. Marys ögon sken upp och dom kramade varandra länge. 
 
"Minnie, jag har inte sett dig på evigheter!" sa Mary glatt och dom två tjejerna kramade varandra igen. 
 
"Mary jag går med Jack ring om det är något okej?" sa jag, Mary och Minnie borde få lite privat tid, ja så privat det kan bli på en fest. Hon nickade och jag drog med mig Jack bort till en soffa där jag såg Andrew.
 
"Hej Andrew" sa jag med sprudlande glädje, precis när jag skulle sätta mig ner drog Jack upp mig i hans knä. Andrew lyfte på ena ögonbrynet men skakade på axlarna, hans ögon gick över hela min kropp och jag kunde se att han gillade vad han såg. Jag brydde mig inte, just nu brydde jag mig bara om vad Jack tyckte. 
 
"Hej Nikki" slurrade någon kille som jag kände igen men visste inte ifrån vart...
 
"Hej..." sa jag awkward medan jag försökte att komma på vart jag kände igen honom ifrån.
 
"Nicholas" slurrade han och la en hand på mitt knä, okej jag känner inte riktigt dig men... Jack stelnade till och slappnade inte ens av när jag inte så hyffsat slog bort Nicholas hand. 
 
"Så...Nikki, du är jävligt sexig ikväll" började han och plötsligt slog det mig. Jag har legat med snubben. Han var typ min femte eller nåt. Tänka sig inte trodde jag att jag skulle träffa honom igen.
 
"Umh tack" mumlade jag och Jacks grepp om min midja hårdnade, det började nästan göra ont men vid det här laget var jag van vid att Jack höll i mig hårt, lite för hårt. Men det var okej för Jack är bra för mig så att jag får lite ont då och då gör inget.
 
"Jag ska ta lite vatten" mumlade jag och reste på mig, Jack reste på sig bakom mig och smackade mig på rumpan. Jag blev lite förvånad så jag vände mig bara för att se att det inte var jag utan Nicholas som stod och flinade, eller det var inte länge för strax låg han på golvet med Jack över sig. 
 
"Du rör henne inte!" skrek Jack fast det hördes knappt över musiken och nästan ingen märkte vad som hände. Nicholas skrattade på golvet och Jack slog till honom i bröstkorgen. Han tappade andan för några sekunder men så fort han drog in luft i sina lungor började han fnittra igen. 
 
"Jack snälla sluta" skrek jag så det precis nådde Jack öron. Han reste inte på sig och han lutade sig fram och viskade något. Nicholas färg försvann och han spärrade upp ögonen. Vad det än var som Jack sa var det något hemskt. 
 
"Du är psykiskt sjuk!" skrek Nicholas och Jack log ett snett leende. Det var inte hans vanliga leende utan ett jag bara sett en gång. När han bröt sig in i mitt hus och jagade mig. 
 
Det är okej Nikki han kommer aldrig göra så mot dig igen.
 
Jack såg fortfarande förbannad ut men jag hann inte ens försöka lugna ner honom då han stormade iväg och ut genom dörren. Jag började springa efter men kom sedan på att jag åkte med Caspar. Så först sprang jag runt och letade efter Mary. 
 
 
"Mary!" skrek jag över dånet utav David Guetta, Mary och Minnie dansade med varsitt plastglas i sin hans. 
 
"Mary jag måste hem kan du ta dig hem själv?" Minnie skrek att hon kunde ta Mary hem och jag sprang vidare och letade efter Caspar eller Alice. 
 
Caspar stod - så klart med Alice- några meter bort och jag srang allt vad jag kunde till dom. När jag tittade på den stora klockan som hängde på väggen hade det redan gått en och en halv timme. Utan att fråga började jag gräva i Caspars fickor, varken han eller Alice brydde sig. När jag hittade hans bilnyckel tog jag en penna som låg på bordet bredvid oss och började skriva på hans arm.
 
Lånade dina nycklar nödläge, du är ändå för full för att köra kan hämta dig och Alice imorgon ring då, Nikki
 
Sen sprang jag mot dörren och hoppade in i bilen. Mitt ben hoppade upp och ner medan jag körde och jag kunde inte sluta tugga på min kind. Blodsmak kom in i min mun men jag var för orolig att Jack skulle göra något dummt för att ens tänka på att jag bet sönder min ena kind. 
 
När jag äntligen var framme vid Jacks hus sprang jag in, jag visste att ingen var hemma. Hela huset var mörkt och jag tog av mig mina klackar så jag skulle kunna gå utan att ramla.
 
"Jack?" ropade jag och ljudet utav glas som krossar hördes ifrån köket. Jag tassade dit såg Jack stå med ryggen mot mig, glas vid slutet utav väggen och någron dricka -sprit antar jag- i en stor fläck på väggen.
 
"Jack.." viskade jag och han vände sig om, hans blodsprängda ögon stirrade på mig.
 
"Nå?" sa han och jag blev förvirrad. 
 
"Va?" frågade jag och Jack skrattade humorlöst. 
 
"Knullade du honom?!" skrek han och jag ryggade undan. Trodde han att jag skulle...
 
"Nej Jack, jag skulle aldrig göra så emot dig" sa jag med låg röst och han himlade med ögonen.
 
"Du är en sån slampa!" skrek han och började gå över till mig. En flaska med en brun dryck i fördes mot hans mun och han gulpade i sig några klunkar. 
 
"Du är fucking min förstår du inte det!?" skrek han och slog mig över kinden. Nej nej nej, han lovade att inte göra det igen...han lovade att inte slå mig!
 
 
"Jag borde straffa dig för att du trodde något annat..." sa han och slurrade på sina ord. Jag stod förstelnad i köket med en kille som lovade att aldrig slå mig igen och nu är han full och jag vet inte vad han tänker göra...
 
"Förlåt Jack" viskade jag och han skrattade. Han förde glasflaskan mot munnen men slutade mitt i rörelsen och ett sjukt leende spreds på hans läppar. 
 
"Nikki, jag gör det här för att jag älskar dig" sa han och lutade huvudet åt vänster. Han förde flaskan mot diskbänken och slog sönder den. Han gick fram till mig och la min lugg bakom örat.
 
"Jag älskar dig och du älskar mig Nikki, du gör det för du är min" viskade han och fångade min öronsnibb mellan tänderna. 
 
Smärta.
 
Det var vad jag i min högra sida och när jag tittade ner såg jag hur glaset var intryckt i min midja.
 
Blod
 
Guld
 
Ett hav utav guld och rött dansade framför mina ögon. Jack tittade på mig och kysste mig på pannan. Hela min kropp brann och kärnan var i midjan. Tårar rann ur mina ögon och plötsligt poppade Justins ansikte in framför mina ögon. Han log och lutade sig fram för att kyssa mig. 
 
"Jag älskar dig" viskade han och jag log genom smärtan, för att jag saknade verkligen att höra Justin säga det. 
 
"Jag älskar dig med" 
 
 
 
 
 
Dubbelt dubbelt dubbelt!! Är jag duktig eller vad?! Jag tycker att jag är duktig fia och jag har lovat oss själva att bli bättre på att uppdatera...fast nu blir det pinsamt ifall vi inte uppdaterar något bra ändå.... men jag läser vissa fanfic som inte uppdaterar på typ en månad så jag tycker vi är ganska duktiga men jaaa.....det var väl allt :)
 
xoxo fia&cornelia

Kommentarer
Postat av: Wilma Westberg

Hej, ska vi göra ett länkbyte kanske? kram!

2013-08-17 @ 17:03:33 / URL: http://ourbieberstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback