One Time Chapter 72!"

Gash, jag hatar när folk pratar om mig på intervjuver och jag inte är där och kan försvara mig.


"Jo det går bra, ännu bättre nu när Nicole har lagt av" började hon och mitt hjärta sjönk. Vadå att du drar upp det här? Och Nicole har inte gjort något fel, det är jag, mitt fel. 

Ellen nickade intresserat och gav henne en blick att hon skulle fortsätta. 

"Ja, det var ju bra att Justin insåg att Nikki inte är bra för honom, hon ger honom bara en massa drama. Jag är glad över att han äntligen har insett att vi är ämnade för varandra, häromdagen sa han att han hade saknat mig så mycket" svarade och Selena och fnissade lite. 

Hela mitt hjärta sjönk, vad fan? Varför? NEJ!


"Oherregud, oherregud, oherregud" mumlade jag fr mig själv och stängde av TVn, ilskan bubblade inom mig.  

Selenas Perspektiv: 

Jag hoppas verkligen inte att han tog illa up, jag menar jag sa inget fel? Visst jag kanske förvrängde sanningen lite men, det får han leva med. 

"Tack för skjutsen" sa jag och log glatt till min chaufför. 

"Älskling, jag är hemma!" ropade jag när jag klev in i huset, tystnad. Inte ett knyst. Vart är han? Han ska vara hemma nu? 


Jag tog av mig skorna och hängde av mig jackan, mina fötter ömmade då jag hade haft tio cm klackar på mig hela dagen. HELA DAGEN, inse smärtan. Aoch, aja det är inte alltid lätt att vara superstjärna. 

Jag gick till köket och nynnade för mig själv, precis när jag hade plockat ur juicen hörde jag ett harklande bakom mig, apelsin juicen föll till golvet, och den oranga drycken spred sig som en sjö över trägolvet. 

"Justin, vad du skräms! Se vad du gjorde!" sa jag irriterat och tittade på honom, han såg trött ut. 

"Vart har du varit?" fortsatte jag då han inte svarade. Han reste sig upp och jag  rynkade ihop näsan då jag kunde känna en intorkad doft av alkohol och svett. 

"Varför sa du så? Du kan inte ljuga i TV!" Skrek han, jag ryggade tillbaka av den ilskna tonen. 

"Du behöver inte skrika, jag står precis här!" fräste jag och satte mig på en utav köksstolarna, han ställde sig nån decimeter ifrån mig, hans ögon var mörka av ilska. 

"Nikki. Har. Inte. Gjort. Något. Fel" röt Justin och höll blicken fastspänd in i mina. 

"Har jag sagt något? Och sen när började du bry dig så mycket om henne? Du älskar ju mig nu" svarade jag nonchalant och förstod inte vad han pratade om. Seriöst, han måste släppa den där tjejen, hon är inget annat än problem. 

"Du vet vad du sa, att Nikki äntligen hade lagt av. Hon har aldrig försökt med nånting. Jag.. jag har ringt henne, träffat henne, gråtit efter henne. Jag har gjort allt men hon vill inte ta mig tillbaka, och ärligt talat. Det skulle inte jag heller velat om jag var hon. Först och främst är jag en idiot som ligger med dig ch inte har vett att dra på en kondom, för det andra är jag en idiot som inte berättade det för henne. Jack berättade det för henne när hno var i koma. Jag hade... jag hade så många chanser" sa Justin och jag kunde se hur han kämpade för att hålla inne tårarna inne. Han vill inte ens möta min blick. 

"Justin.. jag..." började jag och kände hur magen vände sig upp och ner, jag svalde med ett gulp och blängde på honom. 

"Så du menar... att du älskar henne och inte mig?!" Han hoppade till då jag skrek på honom,till och med jag blev lite rädd för mig själv "Justin, jag är fan gravid, och med ditt jävla barn! Och sen kommer du och säger att du älskar henne! Du.. du är ett svin!" fräste jag och mina ögon tårades, Justin tittade upp med en sån.. ja jag vet inte vad. Jag ville inte visa mig svag så jag stormade ut ur rummet, med Justin hack i häl .

"Förlåt, Sel. Jag.. jag älskar dig, förlåt det var inte meningen. Jag.. jag är en idiot jag vet. Men jag lovar att vara här för dig, du är trotsallt mamman till mitt ofödda barn" Hörde jag hur han sa bakom mig. Jag stannade och tittade på honom, hans mjuka blick mötte mig och han drog lite på munnen. 

Gash, han var verkligen en sötnos. 



"Kom hit, babe" sa han med ett flin och drog in mig i en varm kram, mitt huvud vilade mot hans axel. 

"Schh babe, förlåt. Det var inte meningen" viskade Justin in i mitt hår och det var då jag insåg att jag grät. 

Justins Perspektiv: 

Är du seriöst dum i huvudet? Du kan inte säga framför modern till ditt ofödda barn att du älskar ditt ex.. Wow, det känns skumt att säga. Ex. Nicole Stark är min ex flickvän. 

"Schh babe, förlåt. Det var inte meningen" viskade jag i hennes nytvättande persikodoftande hår, jag kände hur min tshirt blev blöt av hennes tårar och jag var tvungen att trösta henne på något sätt även om jag var arg på henne. Det här är inte Nikkis fel, det är mitt. 

Justin, du är en idiotisk man. Ja knappt en man, hur fan kunde du glömma kondomen? Jag var helt säker på att jag rullade på en men.. jag vet ju förstås inte vilken gång det var. 

Nej Jerry, nej! Vad håller du på med? Nej, lägg dig ner, Jerry NER! 


Selena lutade sig bakåt och flinade. 

"Jaså, här tror man att du ska trösta en, men det här var du väl ute efter" sa hon i en lekfull ton och fnissade lite. 

Justin, varför var du tvungen att tänka på sånt nu? Idiot! 

"Jag.." började jag men blev avbruten av hennes läppar som aggresivt kysste mina, hennes händer var... överallt. 

Åhgud inte nacken, då smälter jag. Åhnej inte nacken, hon närmar sig. 

Hon flyttade sina läppar ner mot min käklinje och jag stönade av välbehag. Jag vill inte ha någon annan än Nikki, Nikki är den enda som får röra mig! Men jag var som förlamad, kunde inte säga nej.

"Jag vet att du gillar det här" viskade hon i mitt öra nafsade lite i öronsnibben. 

Jag vill inte göra det här, jag stod still och tänka på annat, inte halsen inte halsen inte halsen. Var det enda jag kunde tänka. 

"Mhm, känns det bra?" frågade hon men fortsatte inte, hon kysste mig ner på halsen. 

 


Fan, nu är det kört. Jag måste.. Jag måste ha henne. 


Jag lyfte upp henne så hennes ben var slingrade runt min midja, hon fortsatte kyssa mig och jag besvarade dom. Min hjärna var inte riktigt med, det var Jerry som bestämde... och... låt oss säga att han ville ha det. 

"Mhhm Justin...." stönade Selena när mina händer började smeka hennes kropp,  Hennes underbara välformade kropp. 

Vi fortsatte vår intima stund och vitt som det var somnade vi, hennes huvud vilade på mitt nakna bröst. Hon sov tungt, jag kunde inte somna, det gick inte. Tankarna virlade runt. 

Varför gjorde du det Justin? Nu kommer du verkligen inte få tillbaka Nicole, ditt perversa svin! Nej men.. men det var hon som började och... Nej du kunde sagt nej, men du bara stod där.


Tankarna ekade i mitt huvud, pratade jag seriöst med mig själv? Jag måste verkligen m dåligt. Jag flyttade henne så hon inte längre låg på mig innan jag gick ut till hallen och grävde i min ficka. 

"Precis vad jag behöver..." mumlade jag för mig själv och plockade upp tablettpacketet ur jackfickan. 

Jag la en på tungan och flöt ännu en gång bort i från verkligeheten. Här kan jag stanna föralltid.

"Åh, hej Mr. Enhörning" fnissade jag.....

Kommentarer
Postat av: Mone

så bra novell :)

2013-08-06 @ 23:41:12 / URL: http://onlymeep.blogg.se
Postat av: Tina

Lust och göra ett länkbyte?

Svar: Visst! :)
Cornelia och Sofia

2013-08-08 @ 21:58:45 / URL: http://famouslovestory.blogg.se
Postat av: Tina

Okej nu har jag gjort mitt länkbytet :)

2013-08-12 @ 14:54:16 / URL: http://famouslovestory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback